Windows 10 Iemand zijn gps, mio 1° maal opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw uit de doos, maat is digibeet. De winkel raadde hem aan om de datum in te stellen, staat op 2003.
Maar mijn laptop heeft een ander ip adres dan zijn notebook en evtl adres/naam/etc. Ik ben bang dat er een ketting aan mijn voet komt hangen en bij elke update of nieuwe kaart het ding terug bij mij komt.
Een cd is erbij, of maak ik mijzelf bang?
 
je maat dient de mio gps op te starten en vervolgens naar instellingen te gaan daar dient hij dan de datum en het uur in te stellen als ook de taal die men wenst te gebruiken ..
tevens dient hij op zijn computer MioMore_v7_50_0110_SP te installeren en kan hij via deze ook zijn instellingen aanpassen en update's ophalen indien er update's aangeboden worden ..
op de bijgesloten cd staat dus de MioMore_v7_50_0110_SP en deze dient hij te installeren .éénmaal dat de MioMore_v7_50_0110_SP geinstalleerd is op de computer dient hij de mio gps aan te sluiten. ..

*heb hier zelf de mio spirit 5670LM welke heeft je maat ..
**hij dient deze ook te registreren indien hij in aanmerking komt voor levenslange update's ..
ik ben dit destijds vergeten te doen waardoor ik nu geen update' meer binnen krijgt !
 
Spirit 7670 LM noemt die gps.
Maar vandaag erheen gebeld, zijn notebook heeft maar 1 usb en 1 om stroom te onvangen. Ik heb nochtans een externe cd rom speler, maar met 2 usb stekkers.
Daarbovenop moet ik het bewerkstelligen, die ouw mannetjes hebben bb zoveel smoesjes, ongelooflijk.
 
tja aangezien hij dus maar usb poort heeft dien je wellicht op zijn kosten dan een Maxter usb hub aan te kopen ..
laatst heb ik zo eentje in de Action aangekocht voor nog geen 4€ echter verkopen ze deze niet meer ..
via bol.com zijn deze wel nog te verkrijgen maar is de prijs het dubbele .. https://www.bol.com/nl/p/maxxter-usb-hub-4-poorten-usb-2-0-zwart/9200000064948741/

*ook zijn versie heeft dus levenslange kaart updates.. vergeet niet dat een registratie van het toestel vereist is .. de code staat op de doos vermeld en anders op de cd
 
Zo'n blauwe hub met ledje had ik 'n dikke mnd terug ook gekocht daar. Nu zijn er enkel C-usb dingen te krijgen.
Morgen test ik dat blauw blokje bij mij even. En dank voor de goede raad, dus toch registratie via je ip adres.
 
Vandaag met mijne externe cd rom de gps gaan updaten. Al goed had hij in den Aldi van die verschillende stekkers/adapters gekocht om te koppelen met de notebook.
Het is worse geworden. Kaart België zit er niet meer in, is wellicht mijn fout of 't onbekende of 1° maal met dat Mio prog.
Maar tijd/datum staat op automatsch en wil zich niet aanpassen, dit gebeurt via't satellietsignaal.
Nu rijdt hij met enkel een bewegend pijltje rond zonder kaart. (Gps gaat terug naar winkel)
 
je kan zelf de mio resetten als je de MioMore_v7 installeert immers heb je de cd en daar staat ook de nodige software op om deze te herstellen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan