Status
Niet open voor verdere reacties.

mamsie754

Steunend lid
Vip Lid
ik was een systeemherstel aan het uitvoeren en ineens viel de pc uit.nu wou ik terug de pc opstarten en nu kan ik me niet aanmelden bij windows xp.zodra ik het wachtwoord moet aanklikken komt er een balkje waarin staat

het systeem kan je nu niet aanmelden omdat hoofdgebruiker.... niet beschikbaar is.

wat kan ik doen
 
Door wachtwoorden zoeken gaat het systeem niet hersteld geraken denk ik.
Voor ik me afvraag hoe de pc aan de praat te krijgen stel ik me de vraag waarom hij uitvalt.
Vaak is zo iets een indicatie van technische problemen omdat een pc nooit mag uitvallen vanzelf, en al helemaal niet tijdens systeemherstel. In zo een geval word de pc geforceerd afgesloten door het ingrijpen van een veiligheidssysteem om schade aan de computer zelf te vermijden, misschien te warm gelopen? systeemherstel is enorm intensief, vraagt veel van het systeem.
Ook blijf ik met de vraag zitten waarom je systeemherstel nodig vond, en welke problemen die er al waren je ondervond.
Deze problemen kunnen misschien het antwoord bevatten van de rede waarom je pc is uitgevallen.

Het enige dat je nu kan doen volgens mij is bij opstart op F8 drukken en een repair uitvoeren, of kied voor het punt waar de pc nog goed werkte, maar ik vrees dat het niet gaat helpen.


PS:Gqaat het over XP?
 
Laatst bewerkt:
bedanky voor de reacties
pc te warm gelopen denk ik
ik had ook geprobeert in veilige modus ,maar dat ging ook niet
heb de ventilator erop gezet en terug windows geinstalleerd en nu gaat het terug goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan