Ik ben behoorlijk onder de indruk hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een nationale sport geworden die moppen over Vlamingen en Hollanders. Maar of je nu dat stapje over de streep zet of in eigen land blijft, alle mensen zijn ongeveer gelijk.
In sommige streken is er een andere trend. Sommige streken kan de algemene opinie anders liggen, maar mensen blijven mensen. Ze houden allen van hetgeen hen echt ten harte gaat.
Als je moet kiezen tussen geld en gezondheid of gezin, weet je wel de juiste weg.
Mijn "oude baas" geweest, had héél veel geld. Er is hem weinig geluk beschoren geweest. Zijn vrouw waar hij echt van hield is heel jong gestorven aan een slepende ziekte. Zijn zoon verongelukte op jongen leeftijd. Hijzelf is gestorven in alle eenzaamheid. Heel alleen aan zijn tafel...... Intriest vind ik zoiets.
Neen geef mij maar hetgeen ik nu heb en laat me dat maar houden. Ik vind mijn leven zoveel mooier ook al hebben we het niet altijd voor de wind gehad.
Als je voor "het poortje" gestaan hebt en ze hebben U nog een tijdje teruggestuurd, dan weet je echt waar alles mooi is.
Dus of het nu Hollander of Vlaming of noem maar op is, mensen blijven gelukkig mensen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan