Status
Niet open voor verdere reacties.
Door een fout door de geneesheer, die me heeft geopeerd, ben ik in een rolstoel beland.
Maar het heeft me niet laten kisten, heb op zoek geweest naar iets om me bezig te houden.
Zo heb ik dan alles op een blog geplaatst, zie hier Waar een wil is,is een weg,
Zo nu ben ik op zoek naar nieuwe uitdagingen.
Mvg
 
Zo te zien heb je al veel werk verricht, spijtig dat het een bog is van seniorennet ,heeft zijn beperkingen.
 
Van harte welkom hier op het forum ;)
Zo te zien op je blog heel wat watertjes doorzwommen...

Veel suc6 verder op het forum (y)
 
Door een fout door de geneesheer, die me heeft geopeerd, ben ik in een rolstoel beland.
Maar het heeft me niet laten kisten, heb op zoek geweest naar iets om me bezig te houden.
Zo heb ik dan alles op een blog geplaatst, zie hier Waar een wil is,is een weg,
Zo nu ben ik op zoek naar nieuwe uitdagingen.
Mvg

Beste,
Kan je volgen ben ook door ongeval invalide nu,ik probeer er gewoonweg ook het beste van te maken;)

Sterkte SIMBA
 
En ik voeg eraan toe goed bezig ook, en zoals Ivan zegt <spijtig dat het een blog is van seniorennet>
 
wat bedoel je daarmee sorry door het nemen van veel medicatie, kan ik sommige zinnen niet juist beoordelen.
Ik verontschuldig mij ervoor
Mvg
 
Als je mijn opmerking bedoelt "Goed bezig ook" ?
Het heeft 1 betrekking op je blog en 2 je zoektocht naar bezigheden.

Als je de opmerking van zowel mij als Ivan bedoelt "spijtig dat het een blog is van Seniorennet"
Je zit vast aan de naam, je kan de lay out niet volledig zelf bepalen (deels wel maar ...), je zit vast aan een bepaalde manier van opbouw, en nog zowat kleine dingen.
Maar daar staan weliswaar een pak voordelen tegenover.
Err zullen nog wel wat dingen zijn dat het wat spijtig maakt dat het een stekje bij seniorennet is maar voor mij zijn het juist de naamgeving en de beperking in de vormgeving.
 
Beste Simba
Hoe ben jij invalide geraakt ja door een ongeval, maar mag ik weten wat je er van over hebt gehouden jammer genoeg.
Ik kan zeer goed luisteren hoor en ik stel mezelf altijd op de laatste plaatst.
Mvg
 
Ja waarom niet zelf een site maken zoals Ivan zegt, je kan zelf je naam kiezen , de pagina's opbouwen zoals jezelf verkiest en zoveel meer, wens je het we helpen je zeer graag op weg.
 
Beste Simba
Hoe ben jij invalide geraakt ja door een ongeval, maar mag ik weten wat je er van over hebt gehouden jammer genoeg.
Ik kan zeer goed luisteren hoor en ik stel mezelf altijd op de laatste plaatst.
Mvg

Beste,
Ach ik ben in november 1999 overhoopgereden toen ik te voet op weg was naar men werk:een hele romslomp van artsen etc... eindresultaat :invalide verklaart:maar ik loop nog rond:heb een lange weg afgelegd en probeer nu net als U het leven zoals het nu is (lichamelijk)te aanvaarden:maar ik vind het spijtig voor U daar ik heb gezien dat U niet meer kan lopen :daar ik nu U persoonlijk een riem onder het hart wil steken;)

SIMBA

ps : plaats jezelf niet als laatste :je hebt evenveel recht als elk ander
 
Laatst bewerkt:
dat het in deze fase uitkomt wat je gezondheid baat, medisch als financ stel ik me verbaasd dat je zoveel moed en oprecht kunt zijn tegenover uw medemensen alsook op deze website van Pctuts.
Ga zo verder naar uw eigen zin en welvaart.

betreft eigen website te bouwen komt mooi uit , ingeval als niet gaat hoop ik dat ze van hieruit u verder zullen helpen.

veel plezier nog bij de Pctuts.
 
Van mij is het ook van 1999 maar dan van september, k kan me nog verplaatsen met krukken maar niet ver.
Maar wat ik erg vind is dat er hel veel dokter zeiden welke beenouwer heeft dat gedaan.
Maar toen ik vroeg zet het eens op papier wilde geen enkele, maar daardoor heeft die arts nog andere mensen zo behandeld als ik.
En dat maakt me zo machteloos daarvoor diende mijn blog als waarschuwing, verzin voor je laat opereren.
Maar ja ieder mens is vrij van doen en laten waar hij zin heeft.
Bedankt voor U steun die je zelf kan gebruiken.
Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan