ik kan de Map backup niet verplaatsen naar de externe schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeps , ik kan de map met reserve kopie niet verplaatsen naar de externe schijf om dat deze te groot is ?? 28.2 Gb ruimte op externe schijf 423 GB. Snap er niets van.Weet iemand raad aub.
 
@ Strijkertje
het is niet de bedoeling om een vraag te stellen in een topic van een ander lid ..daarom heb ik uw vraag dan ook zijn eigen plaats gegeven ...

wat betreft het verplaatsen nu van een map die de grootte heeft van 28,2GB ..hoe wil je deze verplaatsen ...is dit door kopieeren en plakken .?
zou het niet gewoon beter zijn om een nieuwe backup aan te maken op de externe schijf gezien het verplaatsen van een 28,2GB ruim een 4 uren in beslag durft te nemen ( ruw geschat : immers is dit afhankelijk van je systeem!)

indien ik een folder waarin een backup aanwezig is van 52GB wenst te verplaatsen dan open ik via de verkenner 2schermen langs elkaar ..
de 1ste is deze met de backup zelf de 2de is deze waar ik deze backup wenst te hebben ...
dan sleep ik deze folder naar de plaats van bestemming ....hier zou omwille van de omvang ( 52GB ) ruim een 6 uren in beslag nemen om deze te verplaatsen en dan mag de pc voor niets anders gebruikt worden !
 
Ik lees dat hij de map wil verplaatsen naar een externe schijf. Dit lukt dus niet.
Vraag 1 : Zijn er bestanden in de map die groter zijn dan 2 GB?
Vraag 2 : Hoe is de externe schijf geformatteerd? Fat of NTFS?
Indien op vraag 1 antwoord "Ja" is en op vraag 2 de schijf in Fat staat, dan zal het vermoedelijk volstaan om de externe schijf te formatteren naar NTFS.
 
Goede morgen.
qtex, sorry dat ik mijn vraag op de verkeerde plaats stelde.Waarschijnlijk moet ik mijn externe schijf formatteren naar NTFS maar.....er staat zoal het een en ander op,moet ik dit dan eerst verplaatsen alvorens te formatteren?Sorry voor mijn late reactie.
 
Bedankt voor de snelle reactie, maar het schiet mij nu pas te binnen dat ik toen ik deze pc aankocht met windows 8 erop dat ik toen een backup of zoiets heb gemaakt en op een usb stick heb geplaatst, is het dan nog nodig? Momenteel draait win. 8.1 op mijn pc.
 
dacht het wel anders kon dit nooit ....hopelijk geraak je deze niet kwijt !
wat Mik je meedeelt klopt , bij gebruik van deze stick zet je de pc terug naar de datum waarop je deze immers heb aangemaakt ..
bijgevolg ben je alles kwijt ..enerzijds heb je dan wel 100% terug een zuiver en onbevlekte Window8.1
 
indien je pc het opstarten vanaf een usb stick ondersteund hoef je deze niet op de externe schijf te plaatsen ..
enerzijds raad ik je dit wel aan omdat de kans groter is de stick eerder kwijt te raken dan een externe schijf .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan