Ik kan een naam van een mkv film bestand niet veranderen geeft aan de naam is te lang

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan een naam van een mkvfilm bestand niet veranderen deze is te lang dat gaf windows 8 aan ik wilde hem verplaatsen naar een andere harddisk de film zit in een map (te gek voor woorden dat zoiets niet kan) ?? dus die film zit in een map ik kan met mijn rechtermuisknop de naam niet veranderen ! Heeft iemand een idee hoe ik dat dan wel kan doen ? -m-
 
bevind deze film zich op de C of eerder op een andere media !
rechts klik in de verkenner op deze media en kies eigenschappen , beveiliging
klik op bewerken en geef hier dan het volledig beheer ...bevestigen met toepassen en ok

*unlocker doet enkel dat wat je hem opdraagt ...
 
Klik rechts op het mkv bestand en kies voor "kopiëren naar" en dan voor uw "C-schijf". Uw film heeft dan een veel kortere naam. Als het bestand gekopieerd is kunt u het origineel verwijderen.
 
Het is niet mogelijk het bestand te kopiëren ook niet naar een andere schijf, maar ik ben nu op een idee gekomen om het met winrar in te pakken en dat is gelukt en ik kopiëer het nu naar de andere ssd en pak het daarna weer uit, ik had zelf geen lange naam gegeven aan die film mkv . Ik vraag me dan ook af iemand die die film post hoe kan die dan zo een lange naam geven ? maar goed het is nu opgelost door winrar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan