Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Sedert geruime tijd sukkel ik met mijn Hotmail......Ik kon wél nog foto's versturen,maar dat was alles....nu echter komt er steeds een bericht als ik om het even wat wil doen met Hotmail.....ik begrijp er niets van (ben 70jr en een leek met de pc)
Op mijn scherm verschijnt : Serverfout 4102
Windows Live Mail fout_id server http://mail service.live.com delta Sync_2.0.0:Sync.aspx 0x8DE00001

Eerlijk gezegd ....dat is voor mij latijn......
Kan er iemand mij (op een gemakkelijke manier) uitleggen wat ik kan doen?
Ik zal er heel gelukkig mee zijn moest ik mijn Hotmail terug kunnen gebruiken,dan kan ik de gmail afschaffen.....

Reeds dank!

anny
 
hoi je heb dus een probleem met Windows live mail ...betreffende het verzenden en ontvangen van email berichten ...
jij dient je account instellingen te vernieuwen ...
open dus je WLM en verwijder het bestaande account ..
daarna klik je op de vermelding " accounts " bovenaan in het lint ..en hier klik je nu op "email"
er springt hier nu een nieuw venster op en hier geef je dus al de gegevens in om terug je account aan te maken ...
noteer dat het wachtwoord dat je dient in te geven bij het aanmaken van je account het wachtwoord betreft dat je destijds van je provider heb verkregen evenals het in te geven email adres ..

*je dient zeker niet het vinkje aan te zetten bij "" server instellingen handmatig configureren ""
**waarom men u naar outlook verwijst terwijl je WLM wenst te gebruiken begrijp ik niet !
 
Misschien ook: Je kan altijd je Live Mail wissen en via Live Essentials opnieuw downloaden. Schrikt je dat af?

Wissen via Configuratiescherm > Programma's en onderdelen.
Daarna naar Live Essentials (via Google) gaan en alléén Live Mail opnieuw downloaden. Je contactpersonen en andere instellingen gaan niet verloren. Dit heb ik in een vorig leven (toen ik nog Pc-leek was) ook eens gedaan met schrik om het hart en alles is goed gekomen.
 
**waarom men u naar outlook verwijst terwijl je WLM wenst te gebruiken begrijp ik niet !
Om deze reden....Sedert geruime tijd sukkel ik met mijn Hotmail
Vraag stond al tijd open...wie niks doet kan ook niks verkeerd doen he!
Hotmail zonder provider ...werkt beter met webbrowser als WLM
mvg
 
je had gelijk ,het gaat niet ,ik kan mijn oud wachtwoord niet meer terugvinden ,ik heb er al zo vele moeten nemen nadien......
Waarom als ik terug mijn account opnieuw instel ,zoals je zei......moet ik 2 x een naam(of emailadres) invoeren en in allebei de schermpjes een wachtwoord invoeren?

anna-louise
 
normaal dien je dit maar 1x te doen ...
Ashampoo_Snap_2014.11.21_19h45m39s_002_.png
is alles ingegeven klik je verder ....en in het volgende scherm dien je je inlog gegevens verkregen door je provider in te geven ...
Ashampoo_Snap_2014.11.21_19h55m49s_004_.png

ken je deze inlog gegevens niet meer dien je naar je Belgacom account te gaan ..
 
beste,
verklaar me eens je laatste zin ?.....wat bedoel je? Als ik Hotmail gewoon intik (niet bij Windows live mail)?werkt dat beter (zonder wat? zonder google of internet explorer ofwindows live mail???).
sorry ,maar ik zei het reeds dat ik nog maar een leek ben
Ik geraak er niet meer uit.....Ik heb mijn Hotmail en mijn WLM verwijderd......Dus heb ik nu niets meer,maar ik kan mijn berichten niet meer ontvangen,en zelf versturen ook niet meer.....
Ik heb zelfs geprobeerd een nieuw account aan te maken met één letter verschillend in mijn voornaam,het werd "aanvaard" maar de 2 schermen kwamen direct daarna op de proppen met de vraag :inloggen naam(geen probleem) maar dan weer dat wachtwoord,ik word er gek van.......

Kunnen die fouten die ik doorgestuurd heb(serverfout:4102 en fout WLM-fout-id.0x8DE00001) niet opgelost ?,zodat ik terug mijn Hotmail kan gebruiken?
Alvast bedankt,
anna-louise
 
als ik zoek op de WLM-fout-id.0x8DE00001 dan kom ik dus uit op een server fout en geeft men ook daar het advies om het betreffende account terug aan te maken ....immers blijven je mails en contacten dan behouden .

*nu jij vermeld het w8woord niet meer te kennen dat je dient in te geven in het 2de scherm zodat er ook kan verbonden worden kun je best contact opnemen met je provider om deze opnieuw aan te maken .(men deelt u deze dan mee!)

**ik zie nu dat je vermeld bij Telenet te zijn .... neem dan deze link ..
 
beste, ik ga dat eens proberen,en lukt het niet dan moet ik naar telenet account gaan (ik ben niet bij Belgacom°hoe ga ik daar heen ik weet niet of ik een telenet account heb?

Moderator Notice: ik heb de provider aangepast bij u er stond namelijk eerst dat je Belgacom had ...daardoor dat ik ook aan nam dat je deze gebruikte .
 
Neeee,het lukt niet!
mijn wachtwoorden die ik nog noteerde(de 3 laatste) worden niet aanvaard;ik herinner me NIET dat ik met telenet ooit een emailadres gehad heb..Ik kocht mijn 1ste pc ongeveer 8 jaar geleden,maar ik heb daar niets meer van ......de 2de is die waar ik nu mee werk,ik ben begonnen met outlook express...maar na ongeveer 2 jaar viel dit weg,ik kon dit emailadres niet meer gebruiken,een technieker plaatste er Hotmail op ,maar dit is nu ook verdwenen.....
Wààr kan ik nog ergens mijn provider van zo lang geleden vinden dat is haast onmogelijk
 
Weet je nog je hotmail???
Als je gewoon je wachtwoord bent vergeten, ga dan naar de pagina Wachtwoord opnieuw instellen en volg de instructies. Wij sturen een code voor het opnieuw instellen van je wachtwoord naar het alternatieve e-mailadres of het telefoonnummer dat je bij je beveiligingsgegevens hebt opgegeven. Als jouw identiteit met de code is geverifieerd, kun je je wachtwoord opnieuw instellen.
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan