Ik schaam mij diep

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
is dat optreden wel van heden of eerder vorig jaar..das niet duidelijk omdat er nergens ook maar enige aanwijzing vermeld staat ..
mocht het blijken dat dit festival door ging terwijl het Covid-19 virus opkwam dan zijn het mogelijk idioten die niet aan de mogelijke gevolgen denken maar enkel aan hun eigen vertier !

PhilipV

Medewerker
Forumleiding
is dat optreden wel van heden of eerder vorig jaar..das niet duidelijk omdat er nergens ook maar enige aanwijzing vermeld staat ..
mocht het blijken dat dit festival door ging terwijl het Covid-19 virus opkwam dan zijn het mogelijk idioten die niet aan de mogelijke gevolgen denken maar enkel aan hun eigen vertier !
jawel die staat er wel : in beeld ... koningsdag en dat is pas op 27 april - dus zeker van de vorige jaren !
fake news !

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
awel daar had ik niet bij stil gestaan maar Skippy toch jij als Nederlander moet dit toch geweten hebben !

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Daar gaat het niet om, waar het wel om gaat is de mentaliteit van veel jeugdige Nederlanders.
Daarom zeker geen nepnieuws maar een parodie op wat er in werkelijkheid gebeurd. Ik had gehoopt dat dit duidelijk was met dit belachelijke filmpje, maar helaas.
Het is een serieuze waarschuwing.
En enkele weken terug:

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
ah zo had ik het niet verstaan twas een doordenkertje van u ...
ik las daar straks ergens (ik weet niet meer waar ) dat Covid-19 beter bekend als het "Corona virus " ontwikkelt werd met de bedoeling om de oude garde op te ruimen .. nu schrijf ik dit wel in mijn eigen bewoording neer..het stond er anders geformuleerd vind dat niet meer terug !

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Ja, sorry, ik was hierin misschien niet duidelijk.
Maar deze was te simpel en ik niet gedacht had dat je deze naast kon koppen.

Maar er is behoorlijk wat mis in Nederland of misschien ook wel in andere landen maar daar zoek ik niet naar..

Laatst bewerkt:

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
het is verkeerd ja ..doch heb ik ook gemerkt dat men dient te wachten in de rij met 1.5m van elkaar tot men de winkel in mag aangezien er maar een beperkt aantal mensen tegelijk in de winkel mag zijn ..maar éénmaal in de winkel lopen ze haast naast elkaar de rijen af.. zo kruisten me wel 10 personen op minder dan 50cm (iedereen houd zich er niet aan en men denkt nog steeds "het kan mij niet over komen " !

cve

Medewerker
Forumleiding
Die jonge gasten schijnen het niet te snappen hoe gevaarlijk dit kleine beestje eigenlijk wel is.

Skippy

Beheerder
Forumleiding
Admin
Maar ook regeringsleiders zijn ook niet bepaald de mensen waarin ik vertrouwen heb. Eigenlijk levensgevaarlijke uitspraken en gedachten van deze politieke leiders.

President Trump van de USA en zijn Braziliaanse collega Bolsonaro vrezen dat de economische schade van de coronapandemie ze politiek de nek zal kosten.
Het wordt tijd terug te keren naar het normale leven, klaagde de Braziliaanse president Jair Bolsonaro woensdag over de lockdowns vanwege het coronavirus. In de Verenigde Staten vertolkte zijn grote voorbeeld president Trump hetzelfde gevoel van frustratie. Trump wil de Amerikaanse economie met Pasen weer opstarten

Ook president Aleksandr Loekasjenko van Wit-Rusland lacht nog steeds om het coronavirus. Hij deed zaterdag mee met een ijshockeytoernooi in Minsk.
Drink veel wodka, ga naar de sauna en werk hard”, zei de president die het coronavirus ook al heeft vergeleken met een psychose die de economie in de wereld heeft stilgelegd.

Bovenaan Onderaan