Ik zoek een Windows alternatief voor Qlab

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ qtex, SCS heb ik de demo al eens geprobeerd. Dit komt aardig in de buurt van Qlab, maar Qlab werkt handiger wat een Cue list maken betreft. VPT 7 is alleen voor Video dacht ik. Ik zal het eens downloaden.

@ Dragon, ik heb meedere programma's tegelijk in gebruik waaronder een paar die niet draaien onder een OS. Tevens ben ik niet meer in het bezit van een Mac. Ik kan er ook niet nog een laptop bij hebben, ik werk meestal al in een soort cockpit met meerdere schermen op een werkplek met beperkte ruimte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou virtualisatie een oplossing kunnen bieden? Ik heb hier OS X Mountain Lion draaien onder VMware Workstation. Maar gaat helaas wel niet out of the box... zit wat customization in voor zowel VMware als voor de VM zelf. Maakt het wel iets minder interessant.
 
Als ik maar snel kan switchen tussen de verschillende programma's, want dat is een vereiste. Als ik snel moet ingrijpen via een bepaald programma moet dat dan dus ook snel mogelijk zijn.
Mijn ervaring met virtualisatie tussen verschillende besturingssystemen is dat dit niet mogelijk is. Maar met deze materie heb ik mij de laatste jaren niet meer bezig gehouden en is misschien inmiddels veranderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan