illegale windows dat door verkoper verkocht is

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Wat ik niet goed begrijp is dat ik een paritie van de C:\ heb moeten vergroten. Deze was namelijk maar 35 gb groot waar dan geheel windows op was geplaast en de D:\ was 139 gb. En de andere rest van de schijf was verborgen. Nu is de schijf gesplitst in 2 gelijke delen van 139 gb.

Het rare van heel deze zaak is dat dit een schijf is van 320 gb in totaal. Ik geloof nooit dat MSI zomaar een laptop levert met een C:\ schijf van amper 35 gb groot. Deze laptop was aangekocht bij een persoon dat van alles en nog wat verkoopt in een ander achter kamertje van zijn woonst, en deze persoon zag er ook uit als een type dat niet is te vertrouwen is. Volgens de persoon die deze laptop naar mijn bracht om zijn paritie in gelijke delen te zetten.

Weten jullie meer van MSI Laptops van hun verdelingen van de harde schijf
Dit is de laptop van de persoon dat hij over een poosje geleden heeft aangekocht in vuil en vieze toestand.

Notebookcheck: MSI Megabook GX720
 
Normaal is de schijf in 2 verdeeld.

Maar dit is toch niet normaal dat de C: schijf maar 35 gb groot is en vervolgens komen daar ook automatisch je veilgheids updates bij, binnen termijn gaat deze schijf toch veel te klein worden. Daarom twijfel ik dat MSI dit zomaar levert aan zijn klanten. Daar heb ik echter geen geloof in. :shame: en dan een groot gedeellte van de schijf die verdwenen was. :shame:
 
Schijf opruiming was gedaan, ik dacht al dat dit niet juist was dat de C: schijf maar 35 gb groot was en een groot gedeelte van de harde schijf was verdwenen. Wat ik ook al dacht, er was aan geprutst!! ;)
 
Spijtig, zeer spijtig voor die persoon. Haar Windows is zo illegaal dat het maar kan zijn. Naar een computer winkel geweest om dit eens fijn te laten nagaan. Wat kan deze persoon hier tegen beginnen??? In de computer winkel zeggen ze om MSI hiervan op hoogte te brengen!!!!
 
Dacht ik ook al, in het vervolg moeten ze goed uitkijken waar ze een laptop kopen. Nooit zomaar gelijk iets kopen met je ogen dicht en kopen waar je 100% zeker van bent. Ze hebben brute pech.
 
Denk best eens de eigenaar aanspreken om niets te kopen van onguur type in achterkamer met smerige apperatuur. Dit is toch normaal dat ge dan zoiets krijgt zeker als ge zelf geen besef hebt van wat normaal is. Vermoedelijk zelfs grandioos teveel betaald.
 
Denk best eens de eigenaar aanspreken om niets te kopen van onguur type in achterkamer met smerige apperatuur. Dit is toch normaal dat ge dan zoiets krijgt zeker als ge zelf geen besef hebt van wat normaal is. Vermoedelijk zelfs grandioos teveel betaald.

Ik heb het niet gekocht, ik koop mijn laptops bij Dell en mijn Mac's bij herkende verdelers :duimop: Ik heb de mensen ook verwittigd dat ze in het vervolg beter moeten uitzien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan