Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo , wij gebruiken sinds een tijdje imap ipv van pop voor onze mails binnen te halen , maar hebben enkele problemen , nl de mails komen binnen op de iphone en als ik deze wil binnen halen 's avonds op de laptop komen die pas veel later binnen , er is ook een map waar bij staat -problemen met synchronisatie- en er staat daar een logbestand bij ( zijn er nu al 2900 ) .

kan iemand mij helpen aub .

gr Putskie
 
Ik vermoed dat je met Microsoft Outlook werkt? Ik zou een nieuwe PST/OST laten genereren. Outlook even sluiten, de huidige OST/PST even hernoemen. En daarna Outlook terug starten en natuurlijk even wachten tot alles terug netjes gesynchronizeerd is met de mailserver.
 
De OST of PST file kan je terugvinden in onderstaande folder. Kijk na dat het tonen van de bestandsextensie opstaat in Windows. Je gaat dan het betreffende databestand zien met een OST of PST extensie. Hernoem dit bestand (zodat je altijd terug kunt wanneer nodig). Wanneer je Outlook terug opstart, gaat die zen databestand nietmeer terugvinden en automatisch een nieuw bestand genereren. Aangezien je IMAP gebruikt, gaat die alle data van de mailserver synchonisren met je client.


Windows 7 and Windows Vista drive:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Windows XP drive:\Documents and Settings\user\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
 
De OST of PST file kan je terugvinden in onderstaande folder. Kijk na dat het tonen van de bestandsextensie opstaat in Windows. Je gaat dan het betreffende databestand zien met een OST of PST extensie. Hernoem dit bestand (zodat je altijd terug kunt wanneer nodig). Wanneer je Outlook terug opstart, gaat die zen databestand nietmeer terugvinden en automatisch een nieuw bestand genereren. Aangezien je IMAP gebruikt, gaat die alle data van de mailserver synchonisren met je client.


Windows 7 and Windows Vista drive:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Windows XP drive:\Documents and Settings\user\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Zal ik even proberen , alvast bedankt voor uw uitleg .

gr Putskie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan