Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik zou graag mijn pc Formateren,maar ik heb verschillende mappen met programma's enz...staan in postvak in.

Ik zou die graag behouden,maar ik weer niet hoe ik die kan overplaatsen ,naar een usb stick of iets anders..

Daar zit ik mee.

Kan er mij iemand daarmee helpen Aub

Ik werk met window 7 home

Groetjes sloeberkejos;!
 
Je bedoeld dus dat je en berichten van Incredimail wilt behouden na een nieuwe installatie van de besturing.

Ik heb Incredimail ooit wel eens geïnstalleerd, maar vond het niks met al die toeters en bellen.
Wat ik me er van kan herinneren dat er een export en import functie was.
Exporteer dus alle berichten en sla dit ergens o, op een betrouwbaar medium. Zoals een externe schijf, een sd kaartje of een USB stick.
Na een kale installatie van de besturing, Incredimail opnieuw installeren en het bestandje importeren wat je opgeslagen had. Hierna zou je alle berichten weer moeten hebben.

Langs deze weg zou je ook de contactenlijst moeten kunnen exporteren en importeren.


Deze afbeelding vind ik via Google.

?name=MENU_FILE_impexp_mess.jpg
 
Je hebt gelijk, het was niet de import en export functie die ik aangaf maar een Import en Export functie die ergens anders zit.
Sorry was lang geleden dat ik dit programma eens gebruikt heb.

Ga naar de Data en Settings Transfer Wizard. ( Zie filmpje. Het terugzetten gaat via dezelfde manier alleen dan uiteraard op Importeren klikken. )

[video=youtube;GaPb2riab-Y]https://www.youtube.com/watch?v=GaPb2riab-Y[/video]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan