Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Late reacite.

Ik snap eigenlijk niet waarom in godsnaam iemand incredimail wil gebruiken?

Als ze mij dat vragen, ik weiger dat te installeren.
 
Als iemand dit programma wilt, zal je toch niet zeggen dat ze het niet mogen hebben! Ieder is vrij om op zijn pc of laptop te downloaden.
Voor velen is Incredimail goed en voor anderen slecht. Iedereen heeft daar over zijn eigen mening.
Indien Incredimail slecht zou zijn; waarom bestaat het dan al zovele jaren?

Late reacite.

Ik snap eigenlijk niet waarom in godsnaam iemand incredimail wil gebruiken?

Als ze mij dat vragen, ik weiger dat te installeren.
 
*het is inderdaad zo dat men zelf beslist of men deze wenst te gebruiken of niet ...
ik zou niet zeggen dat deze slecht is betreffende het versturen/ontvangen van mails...
het is eerder het uitzicht en al deze extra's dat Incredimail aan te bieden heeft dat er voor zorgt dat dit programma eerder kinderlijk over komt ...

*stel je gebruikt Incredimail om naar werk te soliciteren !
gaat men u serieus kunnen nemen met al deze toeters en bellen !
 
*het is inderdaad zo dat men zelf beslist of men deze wenst te gebruiken of niet ...
ik zou niet zeggen dat deze slecht is betreffende het versturen/ontvangen van mails...
het is eerder het uitzicht en al deze extra's dat Incredimail aan te bieden heeft dat er voor zorgt dat dit programma eerder kinderlijk over komt ...

*stel je gebruikt Incredimail om naar werk te soliciteren !
gaat men u serieus kunnen nemen met al deze toeters en bellen !

Ja Qtex, hierin moet ik u gelijk geven, mooi mailprogramma, maar eenmaal men het lager onderwijs achter zich heeft kan men er echter best mee stoppen.
 
Als iemand dit programma wilt, zal je toch niet zeggen dat ze het niet mogen hebben! Ieder is vrij om op zijn pc of laptop te downloaden.
Voor velen is Incredimail goed en voor anderen slecht. Iedereen heeft daar over zijn eigen mening.
Indien Incredimail slecht zou zijn; waarom bestaat het dan al zovele jaren?

Daar heb je gelijk in.
Ze kunnen het natuurlijk wel zelf installeren.

Heb vroeger, dacht nog in de windows 98, mss zelfs 95 periode, en/of xp, paar keer systemen binnengekregen met problemen.
Vooral virii, bagger, mensen zelf dingen gewist e.d. dat een herinstall sneller was dan alles opkuisen.

Als iemand zijn systeem terug ophaalt krijgen ze atijd, indien mogelijk toch, hun systeem terug met alle data, muziek, fotos, films, mails, documenten etc er terug op.
In het verleden dus verschillende gehad met incredimail die ik kon recoveren, maar ook paar keer dat de incredimails niet meer te redden waren.
Na zoeken bleken er toen inderdaad wel eens problemen mee te zijn.
(Vooral als ontvanger werd (wordt??) je ook met al die bagger en vragen om het te installeren enz... lastiggevallen.)

Probeer ook maar eens vanuit incredimail terug naar een ander programma over te stappen met behoud van je mails.
Tenzij je ervoor betaald...
(Of 't ondertussen veranderd is)

Vanaf dat moment als die mensen hun systeem kwamen ophalen zei ik hun dat ze t beter niet meer konden gebruiken.
Ik het in alle geval niet zal installeren, zij het zelf mochten doen maar ik er geen support op gaf of nog moeite zou doen om dat en/of hun mails naar een nieuw installatie over te zetten bij problemen.
Omdat ze dan al eens een keer hun mails kwijt waren bleven ze er dan ook wijselijk van af.
En geloof me, ik maakte/maak er indien nodig echt (veel) werk van om iemand al zijn data te kunnen terugbezorgen.
Al kost me dat soms dagen.

Een van die andere programmas vroeger, Norton Utilities, nog zo'n ramp.
Werd me ook vaak gevraagd want "iedereen vond dat goed".
Wel, ik niet. Dat verkl**tte je systeem vaker dan dat het nut had.
Dat weigerde ik ook pertinent te installeren.

Natuurlijk gaf ik daar wel een woordje uitleg bij waarom ik een bepaald programma niet wou/wil installeren.

Maar ik blijf bij mijn mening over oa incredimail en ik blijf het nog steeds weigeren, installeer het gewoon niet.
Natuurlijk zetten ze er achteraf zelf op wat ze willen.

Het kwam misschien wat bot over, was zeker niet de bedoeling.
Voila, je weet nu in ieder geval de achterliggende reden.
Ben soms gewoon benieuwd en durf dan al eens zo'n comment of vragen te stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan