Windows 10 incrementele back-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,
Ik wil een incrementele back-up maken met Ashampoo back-up pro 11 maar ik vind nergens de optie om dit te doen,
kan iemand mij zeggen hoe dit te doen, liefst met wat screenshots.


Alvast bedankt,

Ed
 
het is Niet mogelijk om incrementele back-up's aan te maken … deze optie is nooit aanwezig geweest m.a.w. je hoeft er niet achter te zoeken .
je kan enkel een back up aanmaken van het gehele systeem inclusief met al je bestanden en programma's en je kunt ook voor een individuele back up kiezen ..
deze laatste herstel dus geen systeem en is enkel bedoeld voor bestanden en mappen ..


Ashampoo_Snap_woensdag 18 september 2019_07h37m22s_001_.png
 
ik dacht het al, is het met Acronis True Image gaat dit wel zeker, maar ik vind dit persoonlijk een iets moeilijker programma
ook al vroeg op Q, ik van 04:45h
thanks
 
ik heb de instellingen betreffende de Ashampoo back-up pro 11 nog eens overlopen en nergens maar ook nergens zie ik een mogelijkheid om een incrementele back up plan aan te maken … neem anders eens contact met hen op .
*ik zie het nergens vermeld staan !
 
als ik op Macriup reflect 7 klik dan kom ik uit AOMEI BACKUPPER ; maar dit is een andere site dan van AOMEI welke moet ik nu nemen

juist gedownload morgen eens proberen, nog iets als je eerst een volledige backup maakt van je systeem en daarna nog eens eentje
en de volgende zijn incrementele, als je dan je systeem moet terugzetten dan kies ik de laatst gemaakte volledige back-up maar moet ik de laatste incrementele ook
aanduiden of neemt het programma die vanzelfs mee.

Moet je ook een opstart cd aanmaken in geval van een crash om aan het programma te kunnen?
 
Laatst bewerkt:
Nu weer Macrium?
Kom gewoon op die site als ik zoek, tis ook geen Macriup.
Maak eerst een keuze welke je gaat gebruiken en bij alle heb je uiteraard een bootable stick nodig, cd is erg achterhaald, hoe zou je anders de boel terug kunnen zetten.
 
nooit gehoord van schrijffouten lange pier ik mag toch kiezen en testen wat ik wil zeker, als kies ik 100 soorten uit
das mijn zaak een beetje beleefdheid kan geen kwaad!!!
 
Mag ik even tussen beiden komen.
Het is ook wel wat verwarrend als de topicstart over Ashampoo back-up pro gaat en nu gaat het plotseling via Macrium Reflect over Aomei Backupper.
 
de site betreffende Macrium Reflect is bereikbaar via onderstaande link .

met macrium Reflect kun je een bootable medium aanmaken maar je kunt ook deze via het programma zelf een bootmenu toevoegen van een Windows RE 10 release 1903 aan je bootloader zodat je bij het opstarten direct de optie krijgt om een herstel te doen .

Ashampoo_Snap_donderdag 19 september 2019_12h24m13s_003_.png
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat niemand er iets aan kan doen en iedereen de beste intentie heeft om u te helpen.
We lezen in uw antwoord #9 voor het eerst het programma Macrium Reflect. Dit was nog door niemand voorgesteld.
Dat wordt het wel een beetje verwarrend voor de hulpverleners.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan