Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Elias

Gast
Ik ben mijn inlog ww vergeten in windows 7 ik kan niet meer doen op de pc, ik heb al geprobeerd om het ww te resetten maar lukt niet op google ook al gezocht veel oplossing gevonden maar niets lukt kan iemand me helpen aub.heb een goede oplossing gevonden maar is betalend :mad:
Windows Password Recovery Tool heb ook al via veilig modus geprobeerd maar dat lukt ook niet

Hopelijk kan iemand me helpen
 
aangeraden is indien jij een wachtwoord gebruikt om ook een wachtwoord hersteldisk aan te maken , deze optie is namelijk voorhanden !!
echter vergeten de meesten dit ..


je dient dit tool te gebruiken via een cd
indien je een usb ga gebruiken neem je deze tool

How to make the CD
pak het gezipte bestand uit ; je zal dan een iso file zien ..
deze iso brand je op een schijf met een brand programma naar keuze ..mijn voorkeur gaat uit naar de gratis versie van IMG BURN
Is de iso éénmaal gebrand dan heeft deze de volgende files "initrd.gz", "vmlinuz" enz...
belangrijk is dat je deze brand als beeldbestand naar schijf , gebeurt dit niet zal de cd ook niet werken !!!!

Deze cd zal in meestal elke bios opstarten , je dient enkel de bios in te stellen dat hij vanaf de cd moet opstarten ..
Sommige systemen starten direct door als ze de schijf herkennen , andere systemen dien je eerst in te stellen om het opstarten vanaf de schijf te bewerkstelliggen !


How to make an bootable USB drive

kopieer al de files die in de usbXXXXXX.zip aanwezig zijn naar de usb drive, opmerking : plaats deze niet in een map op de usb stick.....
je mag gerust al een gebruikte usb stick gebruiken ...de bestanden die dan al aanwezig zijn op de gebruikte stick worden niet verwijderdt .
Installeer de bootlader op de USB drive, vanaf de command prompt in windows (start the command prompt op als administrator" indien mogelijk !!)
Typ of kopieer deze opdrachtregel X:syslinux.exe -ma X:
Vervang X: met de drive letter van je USB stick...( Dit mag nooit C: zijn . )
als je bemerkt of denkt er gebeurdt niets ...dan is het werk meestal al voorbij !.
Hoogstwaarschijnlijk verschijnt de naam ldlinux.sys op je USB stick, ook dit is normaal .
je usb stick zou nu opstartbaar moeten zijn .
OPMERKING ....
indien uwe pc het opstarten van een usb stick niet ondersteund dan zal ook deze stick niet opstarten ...
indien uwe pc het opstarten vanaf de usb stick (removable devices )wel ondersteundt dien je dit in de bios ook aan te geven dat je vanaf een (removable devices ) usb stick wilt opstarten
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de hulp mensen maar of wel doe ik iets verkeerd of wel is die laptop naar de kl** maar geen van de bovenstaande uitleg helpt :mad:
Zal toch verplicht zijn om hem binnen te doen in een winkel :s
 
kun je inloggen op een andere account...
[edit] probeer anders effe het volgene :
start de laptop op en druk tijdens de opstart procedure op F8 ..
je zou nu normaal gezien moeten opstarten met de opdrachtprompt of althans de keuze moeten zien om op te starten met de opdrachtprompt ...
selecteer dan deze keuze en type of kopieer daar dan de volgende regel
" NET user administrator /active:yes " de verborgen admin verschijnt nu ..
meld je aan met deze en verwijder het wachtwoord bij je eerdere account...
herstart de pc [/edit]
 
Laatst bewerkt:
nee kan niet inloggen met andere account, en die opdrachtprompt gaat ook niet komt direct bij de account voor in te loggen.
 
vermeld eens de model nummer en het merk pc/laptop
het moet mogelijk zijn om in de bios te geraken en van daar uit de opdrachtprompt op te roepen
 
Vanuit de BIOS zal je nooit in een command prompt raken, dit is OS afhankelijk. Maar het is wel zo dat je werkwijze correct is om via F8 daar te raken en dan die Administrator account te enablen.
Het probleem is dat je op de juiste moment op F8 moet drukken, net voor het Windows boot logo verschijnt. Wat praktisch resulteert in het meermaals rammen op de F8 key aan hoge snelheid tot het menu opkomt ;)

Maar alleszinds is dat de oplossing. Dus de TS gaat dit toch moeten proberen tot dit lukt....
 
@ dragon
fijn dat je effe bevestigd dat de F8 optie wel degelijk werkt ..
dat de 2de optie die ik aanhaalde om op te starten met de opdrachtprompt , OS afhankelijk is was me al duidelijk....gezien dat de ts niet te kennen geeft welke OS hij gebruiikt heb ik deze dan ook genoemd !
 
eerst en vooral bedankt voor jullie reactie's
Ik heb de oplossing gekregen via mail en deze heeft zijn werk gedaan

Hartelijk dank voor de respons echt waar jullie zijn top

Hier mag dan ook een Slotje op
 
wel elias fijn voor jouw dat dit opgelost is , doch zoals tuts het verwoord zou ik ook graag vernemen wat de oplossing is geweest ....
bij voorbaat dank
 
bedankt om dit te melden ...dan is dit iets om Rekening mee te houden in de toekomst ..
dan zet ik hierbij een slotje op ... nogmaals bedankt om ons dit mee te delen .

[edit] ik hoop dat je het w8woord ook effectief heb verwijderdt want in de beschrijving von konboot zeggen ze het volgende en ik citeer
""The changes made to the Windows kernel are temporary only. Rebooting the PC will restore
the functionality of the Windows kernel and its corresponding authentication procedures.""
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan