Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo heb windows 7 home premium 64 bit maar nu als ik deze wil instaleren op me pc vraagd hij stuirprogamma
 
beantwoord effe deze vraag ....betreft het een merk pc waar jij dan de win7 premium x64 op wilt installeren ....
er sta dan waarschijnlijk al een os op maar deze voldoet niet aan je verwachtingen ...

lees dit topic erop na
 
ook ik gebruik een asus moederbord ....in het verleden (denk 2jaar geleden ) ondervond ik dit probleem ook ...
er was toen vista geinstalleerd en ik ging over naar de win7 maar bij de installatie er van werd me meegedeeld dat er géén OS aanwezig was ....!!!!
heb toen de schijf met kildisk bewerkt en daarna lukte het me om er de win7 op te installeren .... de kildisk iso kun je downloaden vanaf hier ..
 
de kildisk iso branden op een schijf ...gebruik bijvoorkeur imgburn
daarna de bios instellen om vanaf de schijf op te starten ...
kildisk gebruiken d.w.z. je heb maar 1 keuze mogelijkheid bij gebruik van de kildisk free..
neem deze optie dan en overschrijf je huidige hd.....
Kildisk gebruiken om de harde schijf te wissen :
1.Start KillDisk op vanaf een opstartbaarre schijf ( bios moet ingesteld zijn om vanaf de schijf op te starten )
2. kildisk zal de alle aangesloten opslag media’s vermelden ....daarom is het aanbevolen vooralleer je kildisk ga gebruiken ,om enkel de harde schijf in gebruik te hebben , ontkoppel dus al de rest ..
Dit om vergissingen uit te sluiten..
3selecteer je harde schijf ..
4. .Druk F10 of klik op Kill. The Kill dialoogvenster verschijnt.
5.geef de opdracht om met de bewerking te mogen beginnen ....

echter indien je de xp installallatie cd heb kun je de optie met kildisk weg laten ....
dan gebruik je de xp installatie cd en formateer je de harde schijf na het formateren onder breek je deze setup ..
en plaats je de win7 installatie schijf ....herstart de pc vanaf de met de bios ingestelde optie :eek:pstarten vanaf de schijf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan