Status
Niet open voor verdere reacties.
" Er zijn veel mensen dat een computer bezitten met Windows 8.1 op maar daar geen dvd van hebben. Er is een mogelijk om Windows 8.1 te downloaden en dan deze op dvd te branden. "



WERKT deze procedure ook voor windows 8. Zo ja kan ik windows 8.1 over windows 8 installeren????????????????????

Groet,
 
" Er zijn veel mensen dat een computer bezitten met Windows 8.1 op maar daar geen dvd van hebben. Er is een mogelijk om Windows 8.1 te downloaden en dan deze op dvd te branden. "



WERKT deze procedure ook voor windows 8. Zo ja kan ik windows 8.1 over windows 8 installeren????????????????????

Groet,

Als je al windows 8 staan hebt kan je langs update windows 8.1 installeren.
 
Welk merk pc is het en type ?
Welke fout melding krijg je als je wil updaten ?
---------------------------------------------------------------------------------

[FONT=&quot]ik heb een laptop merk Asus N76V. De medewerkers van Microsoft kregen de fout er ook niet uit.
Onderstaand een kopie van de mail n.a.v. hun inspanningen (2 keer geprobeerd met hulp op afstand). Ook na de probleemoplossing werkt het niet.

Microsoft Helpdesk
Geachte heer ...[/FONT]

[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Nog steeds hetzelfde probleem. De installatie loopt (elke keer) vast bij “PC instellingen toepassen” bij 24%[/FONT]
[FONT=&quot]De foutcodes zijn ook dezelfde. (0xC1900101 – 0x3000D)[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]

[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]
0



[/FONT]


[FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]
0
[/FONT]
 
---------------------------------------------------------------------------------

[FONT="]ik heb een laptop merk Asus N76V. De medewerkers van Microsoft kregen de fout er ook niet uit.
Onderstaand een kopie van de mail n.a.v. hun inspanningen (2 keer geprobeerd met hulp op afstand). Ook na de probleemoplossing werkt het niet.

Microsoft Helpdesk
Geachte heer ...[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#1f497d][FONT="] [/FONT]

[FONT="]Nog steeds hetzelfde probleem. De installatie loopt (elke keer) vast bij “PC instellingen toepassen” bij 24%[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#1f497d][FONT="]De foutcodes zijn ook dezelfde. (0xC1900101 – 0x3000D)[/FONT]

[FONT="] [/FONT][/COLOR]

[COLOR=#1f497d][FONT="] [/FONT]

[FONT="][IMG]https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2&ik=6db8895022&view=fimg&th=142f01a7128cc5c0&attid=0.1&disp=emb&attbid=ANGjdJ-BGNh8LIuiGAtHMSVujp6htDl_2q8lYiX6QTz3gnGBBuf6P0AXM3AooAgVGJqsKIp2F7EDeiHIOtfAPG2Jb9uzLVqAzQlErVm1JfX4U-mTabv_Kp59CLwzpYc&sz=w1794-h988&ats=1419415152523&rm=142f01a7128cc5c0&zw&atsh=1[/IMG]


[/FONT][/COLOR]

[COLOR=#1f497d][FONT="][/FONT]
[FONT="]
0
[/FONT]

Maak een backup van je bestanden en foto's en voer dit eens uit.
Heeft u dit al eens geprobeerd ASUSTeK Computer Inc. -Support-
 
als jij tracht te upgraden naar de Windows8.1 word er dan eerst de upgrade assistent gestart om na te gaan of dit inderdaad ook mogelijk is ...zo nodig zal deze je ook vermelden welke programma's er eerst dient verwijder te worden ...
klik hier voor de Windows 8.1 upgrade assistent
 
als jij tracht te upgraden naar de Windows8.1 word er dan eerst de upgrade assistent gestart om na te gaan of dit inderdaad ook mogelijk is ...zo nodig zal deze je ook vermelden welke programma's er eerst dient verwijder te worden ...
klik hier voor de Windows 8.1 upgrade assistent

Bedankt voor de informatie.
Als ik dit programma start ben ik dan verplicht e.e.a. af te maken (i.v.m. veiligstellen gegevens)
of kan ik op een later tijdstip verder gaan met upgraden
 
zorg er zeker voor dat je een image bewaard van je huidig systeem ...op een externe schijf
je kan de image aanmaken vanuit Windows zelf of je gebruik een programma daar voor zoals de acronis true image 2013 ...
waar je zeker dient op te letten is dat je de daarbijhorende opstart cd aanmaakt ..
 
juist dit werd anders genoemd maar je had het al gevonden ...denk er aan dat je ook de opstart cd aanmaakt .

je zou links onder in beeld de optie moeten zien " backup van systeemkopie " deze dien je te starten .
 
effe iets anders ...
wat wil jij eigenlijk behalen ?
want als ik zo naar je topic titel kijk dan denk ik dat je over de Windows 8 dvd wilde beschikken ...?

***er staat momenteel de Windows8 op je systeem....jij kunt deze ook vernieuwen met behoud van je bestanden !
daarna zou het wellicht wel mogelijk zijn om te upgraden naar de Windows8.1

hoe dien je tewerk te gaan om je pc te vernieuwen met behoud van je bestanden lees je in de link hier vermeld ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan