Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb voor het eerst een nieuwe installatie Vista op een laptop gezet. Op een gegeven moment kon ik kiezen waar ik de installatie kon zetten. Ik heb dan eerst de 2 partities geformatteerd en dan de installatie gedaan. Nu zie ik dat de installatie van de Vista op de C staat en de D is volledig leeg. Zou ik die installatie kunnen doen zonder dat de schijf verdeeld is? Bijvoorbeeld dat ik maar enkel de C heb?
Ook heb ik problemen voor het vinden van de drivers. Zouden jullie mij daar ook kunnen bij helpen aub? De gegevens van het moederbord zijn:
Moederbord
Fabrikant Acer
Model Aspire 6920 (U2E1)
Versie Aspire 6920
Chipset verkoper Intel
Chipsetmodel PM965
Chipset herziening C0
Southbridge verkoper Intel
Southbridge model 82801HBM (ICH8-ME)
Southbridge herziening B1
Systeemtemperatuur 45 °C
BIOS
Merk Acer
Versie V1.16
Datum
Ik hoop dat die gegevens volstaan?
Alvast dank bij voorbaat.
 
vraagje het betreft hier om de vista x32 bit hé en niet om de 64 bit versie ?

je wilt de partitie D verwijderen en deze ruimte aan je C toevoegen ...
start schijfbeheer op en verwijder de partitie D
je krijgt nu een niet toegewezen ruimte ...
rechts klik nu op de C partitie en kies om deze uit te breiden ( vergroten dus ) voeg de niet toegewezen ruimte toe aan je C
 
hier vind je de drivers ....Acer | Download

Ashampoo_Snap_2013.09.08_16h11m08s_003_.png
Ashampoo_Snap_2013.09.08_16h10m36s_002_.jpg
 
ik ga sebiet op zoek naar de drivers ..
vraagje het betreft hier om de vista x32 bit hé en niet om de 64 bit versie ?

je wilt de partitie D verwijderen en deze ruimte aan je C toevoegen ...
start schijfbeheer op en verwijder de partitie D
je krijgt nu een niet toegewezen ruimte ...
rechts klik nu op de C partitie en kies om deze uit te breiden ( vergroten dus ) voeg de niet toegewezen ruimte toe aan je C

Ja Qtex, het is 32 bit. Zo dus verwijder ik nu eerst de D partitie en doe dan opnieuw de installatie?
 
eerst uitpakken en de mappen met inhoud kopieer je naar een usb stick ...
deze stick sluit je aan op de vista en je installeert eerst de chipset driver .... herstart na de installatie van de chipset driver de vista en de overige drivers worden geinstalleerd .
indien dit niet vanuit windows zelf gebeurd dien jezelf verder te gaan met de installatie van de overige drivers .

hoe zit het met de C partitie ....heb je deze nu kunnen vergroten met de D
 
das straf ik kan zonder enig probleem de drivers downloaden ..zelf gebruik ik dus een Asus met win8 x64
ik kan de gehele bundel ophalen zonder problemen ...
 
uit pakken dien je zelf te doen ..
ik kan geen uitgepakte bestanden doorsturen omdat de beveiliging dan deze tegenhoud ...gezien er een uitvoerende exe bestanden aanwezig zijn .
 
uit pakken dien je zelf te doen ..
ik kan geen uitgepakte bestanden doorsturen omdat de beveiliging dan deze tegenhoud ...gezien er een uitvoerende exe bestanden aanwezig zijn .
Misschien is het mijn fout.
Op de laptop stond er een Windows Vista Home Premium OEM , en ik heb er een Windows Vista Basic opgezet.
 
Heb je #7 wel goed gelezen:
je installeert eerst de chipset driver .... herstart na de installatie van de chipset driver de vista en de overige drivers worden geinstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan