Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werk met Vista basic en heb me een bluetooth stick aangeschaft van Belkin.
even het boekje ingekeken en de software op de pc gezet. stick er in en dan begint de lijdensweg. vind geen driver. Ook al staat die op de cd. Dus maar die van de site gehaald, maar wat blijkt ook die vertikt het om mijn stick van het nodige stuurprogramma te voorzien.
Op het boekje staat echter dat ik een driver kan voorzien die niet van het microsoft handtekening is voorzien. Maar tot die keus kan ik niet komen. Plaatst me direct voor het voldongen feit dat ik geen installatie kan doen van mijn hardware.
Dit om Vista leuk te houden zeker he.(lachen)
Dus wie weet hier de oplossing ?:shame:
Ik kijk uit naar de reactie's en voor iedere helpende hand mijn dank.
 
installatie van belkin F8T013

Ik zou terug gaan naar de winkel of via een ander pc contakt opnemen met Belkin.
Ik heb dit ooit zelf moeten doen toen mijn dochter een laptop had aangekocht en Vista niet kon configureren met Sitecom.
Even een paar instellingen moeten wijzigen die ze me doorgemaild hadden en alles werkte.
 
Opgelost (hoop ik)

Opgelost (hoop ik)

Heb me gisteren en deze morgen eens bezig gehouden met de bluetooth dongels.;!
Inderdaad er waren er 4, die ik geprobeerd heb. 1 ervan deed het wel zonder morren. Ik hoop dat die nu niet gaat spoken in mijn systeem en me vroeg of laat gaat vervelen met de één of andere foutmelding. De dongle die het wel deed was er één van Toshiba. Deze was ook de enigste die niet zeurde tijdens de installatie. Of bij het maken van een verbinding.
Wat wel zo was bij de 3 andere dongles. Vroeg telkens om de stuurprogramma's van de apparaten. Deze van Belkin is bij mijn zoon op de XP en zonder morren liet die hem installen.
Dus ieder gelukkig nu. :yahoo:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan