Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn oud toetsenbord werkte de letter a of A niet meer, dus heb ik een nieuw toetsenbord gekocht. Dus heb ik een nieuw bord gekocht, een "koopje".
Het is volgens mij een Duits toetsenbord, een GRUNDIG. Enkele toetsen staan op een andere plaats. Bijvoorbeeld de @ staat op mijn bord op de toets met het cijfer 0 maar als ik daar samen met de rechter ALT toets op klik komt er een } op het scherm. Iemand een idee hoe ik dat in orde krijg?
 
Enkel indien je Uw toetsenbord instelt op Duits. Je dient een "Belgisch toetsenbord" aan te kopen. De ingedrukte toets geeft enkel terug wat de landcode weergeeft.
Probeer maar eens met ALT Gr ingedrukt en daarna de 2 indrukken. Indien Uw landcode Belgisch is zal je ook met dat toetsenbord werkelijk de @ krijgen.
 
denk niet dat dit aan te passen is ... zonder het overplakken van bepaalde toetsen .. staat de land/regio instelling op Nederlands/Belgie
*wat noem je een koopje ...een koopje vind ik een toetsenbord van onder de 10€
 
denk niet dat dit aan te passen is ... zonder het overplakken van bepaalde toetsen .. staat de land/regio instelling op Nederlands/Belgie
*wat noem je een koopje ...een koopje vind ik een toetsenbord van onder de 10€

4€ voor een nieuw toetsenbord is toch een koopje dacht ik. Ik zal voorlopig mij behelpen met het overplakken van de nodige toetsen. Bedankt voor de raadgevingen.
Er mag een slotje op dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan