Internet browser

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede avond,

Ik heb Als browser op mijn computer internet Explorer 9 staan.
Daarbij had ik een google tool bar want daar zit een knop vertaal op .
Jaren heb ik die al, maar sinds 4 dagen klik ik hem aan op een Engelse pagina dan gaat hij starten maar dat doet hij nu dus nog steeds..
Google een mail gezonden en de link er bij gedaan maar tot op heden geen antwoord ontvangen.
Toen maar de browser van google genomen, daar deed hij het 1 keer op, en daarna ook niet meer. IK heb steeds eerst alles van google verwijderd en alles al 3 x opnieuw geïnstalleerd NU heb ik het weer alleen Explorer 9 et opstaan . Maar ik mis op de balk heel erg de vertaling. Ik kan het wel kopiëren en plakken in een ander webpagina die vertaald maar dat is erg omslachtig. Weet u een oplossing? Vriendelijke groet van Elegance uit NL
 
Nee, Ik heb internet exploren er op staan en daar heb ik de googlebar op gezet.
Daar staat ook de vertaalknop op . Die staat er dus wel ,alleen hij blijft zoeken maar er gebeurd niets . Hij werkt gewoon niet.Ik heb hem net weer opnieuw er op gezet maar weer het zelfde
 
ik begrijp wat je bedoelde ...
heb zelf de google toolbar geinstalleerd en deze werk hier probleemloos ...
hij zet de gehele pagina om in eender welke taal...
http://tools.google.com/dlpage/toolbar/eula.html?hl=nl

is je systeem up to date ?
is je systeem al gescant door malwarebijtes?
zijn de rest overs ook verwijderdt van de vorige installaties van deze google tool bar?
werd jouw systeem herstart nadat de installatie van de google tool bar rond was ?
 
Laatst bewerkt:
ik begrijp wat je bedoelde ...
heb zelf de google toolbar geinstalleerd en deze werk hier probleemloos ...
hij zet de gehele pagina om in eender welke taal...
http://tools.google.com/dlpage/toolbar/eula.html?hl=nl

is je systeem up to date ?
is je systeem al gescant door malwarebijtes?
zijn de rest overs ook verwijderdt van de vorige installaties van deze google tool bar?
werd jouw systeem herstart nadat de installatie van de google tool bar rond was ?

Ja dit is wat ik bedoel. Mijn computer is in orde en alles is ook uit de register weg zodat er niets meer tevinden is van Google. Echter ik kan doen wat ik wil maar hij begint uitzich zelf te vertalen ,het wieltje draaid maar door, en er staat bij dat hij aan het openen is. Misschiem moet ik hem terug in de tijd zetten? Elegance
 
je bedoelt een systeemherstelpunt gebruiken ...
dat zouw wellicht kunnen helpen ...

je zei hij begint uitzich zelf te vertalen ....dit is dan enkel indien jij dus een anders talige site bezoekt ...
heb je de optie al eens genomen om de google toolbar terug naar de standaard waardens te zetten ..
 
Laatst bewerkt:
Ja alles is goed op de computer Ik heb zelfs 3 keer opnieuw de internet exploren dus de 9 er weer opgezet en ik heb gekeken bij windows maar er waren geen update meer.
Ik denk zo ,ik geef de pijp maar aan maarten. Dus jullie weer heel hartelijk dank voor de lieve hulp. groetjes Elegance
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan