Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helper,

Ik kan de favorieten van windows internet explorer 11 niet meer benaderen. Zowel lezen als toevoegen is niet meer mogelijk. De favorieten staan onder C:\Users\Name\Favorites. Heb al van alles geprobeert, maar kom er niet uit.

Groeten van
Paul.
 
hebben deze alle die in het vak vermeld staan " namen van groepen en gebruikers " het volledig beheer !
**je ziet in de onderstaande afbeelding : System , Qtex en administrator vermeld staan wel alle 3 hebben ze hier het volledig beheer .
doe de controlle eens .

Ashampoo_Snap_2014.10.18_17h54m25s_009_.png
 
Ik wil eerst eens kijken of alles nog wel goed in het register staat.

Ga eens naar Start en geef dan de volgende zoekopdracht shell:favorites

Waar kom je dan uit en is daar wel een favoriete link te openen.
 
Dank voor de tip. Ik gebruik firefox zelf, maar een deel van de familie geeft nog de voorkeur aan explorer. Als het niet lukt om de favorieten terug te zetten, zal ik de programma's laten kijken of er iets mis is.
 
Ik heb op het account waar de problemen zijn de melding: geen zoekresultaten gekregen. Op een ander account waar geen problemen zijn krijg ik gewoon de koppeling naar de map favorieten. Bij beide accounts is de mappenstructuur hetzelfde.
 
Kijk eens in het register op deze locaties:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders



Staat daar een vermelding naar een verkeerde locatie of vreemde schijfletter ?
 
Bij User Shell Folders hoort dit te staan %USERPROFILE%\Favorites

User Shell Folders.jpg

En bij Shell Folders hoort dit te staan. C:\Users\jouw gebruikersnaam\Favorites
Let op, ik heb mijn gebruikersnaam gewist met rood. Hier hoort jouw gebruikersnaam te staan !!

Shell Folders.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan