Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Sinds enige tijd krijg ik steeds melding dat internet Explorer niet meer werkt , dan begint hij te zoeken naar een oplossing doch word niks van oplossing gevonden en programma word afgesloten.
Al gedes-installeerd opnieuw erop gezet en dergelijke helpt niks .
Van miserie Firefox en chrome erop gezet , maar ik heb internet expolerer nodig om mijn Mio Cylo te kunnen updaten.
Hoe kan ik dat oplossen ?
64 Bit Windows 7
Mvg,
Jodw
 
klik op het tandwieltje van de IE11 en klik vervolgens verder op invoegtoepassingen beheren ...
zet vervolgens al de invoegtoepassingen uit beter nog is om deze gewoon niet te gebruiken ...
lees onderstaande tekst wat men over de invoegtoepassingen zegt ...

Invoegtoepassingen kunnen er soms toe leiden dat browsers traag worden of vastlopen of ze kunnen een beveiligings- of compatibiliteitsrisico vormen.
U kunt specifieke invoegtoepassingen uitschakelen als u de snelheid van uw browser wilt verhogen of als u vermoedt dat ze problemen veroorzaken voor Internet Explorer.
Invoegtoepassingen die u niet meer gebruikt, kunt u ook van uw pc verwijderen.
Het is verstandig om invoegtoepassingen te verwijderen als u vermoedt dat ze problemen veroorzaken op het gebied van prestaties, compatibiliteit of beveiliging.
Hoewel invoegtoepassingen het browsen op internet nog leuker maken omdat ze u toegang geven tot fantastische webinhoud, brengen sommige invoegtoepassingen ook risico's met zich mee op het gebied van beveiliging, privacy of prestaties.
*Let er altijd op dat de invoegtoepassingen die u installeert, afkomstig zijn uit een vertrouwde bron.

bron

opmerking :
zelf heb ik zo goed als alle invoegtoepassingen uitgeschakkeld ....deze worden enkel ingeschakeld indien ik ze nodig heb ....
Ashampoo_Snap_2014.03.18_11h58m25s_001_.jpg

ook al gebruik ik meerdere browsers zoals de IE11 , Firefox en Pale Moon de IE11 blijft altijd de standaard browser en deze is dus ook zodannig ingesteld .
**welke versie van de mio cylo heb je ingebruik...
 
Beste,
Sinds enige tijd krijg ik steeds melding dat internet Explorer niet meer werkt , dan begint hij te zoeken naar een oplossing doch word niks van oplossing gevonden en programma word afgesloten.
Al gedes-installeerd opnieuw erop gezet en dergelijke helpt niks .
Van miserie Firefox en chrome erop gezet , maar ik heb internet expolerer nodig om mijn Mio Cylo te kunnen updaten.
Hoe kan ik dat oplossen ?
64 Bit Windows 7
Mvg,
Jodw

Hebt u soms Avast als antivirus?
Indien ja, Avast volledig verwijderen (met bijvoorbeeld Revo-Uninstaller), maar eerst een nieuw antivirusprogramma downloaden met een andere browser.
Na het verwijderen van Avast uw nieuwe AV installeren en IE zal normaal gezien terug werken.
 
je had beter eerst enkel de invoegtoepassingen dienen uit te zetten of te verwijderen zonder ook Avast te verwijderen ...
de eerdere foute update van avast die problemen ondervond met de Internet Explorer werd vervangen door een goede update ..."dit werd dus recht gezet "
J.W. had deels gelijk maar dit is dus niet meer van toepassing .
 
Het "Avast - Internet Explorer" - probleem is nog steeds actueel.

J.W. had deels gelijk maar dit is dus niet meer van toepassing .

Dat weten we niet met zekerheid, er werd immers niet vermeld met welke versie van Avast er gewerkt wordt.

Hebt u soms Avast als antivirus?
Indien ja, Avast volledig verwijderen (met bijvoorbeeld Revo-Uninstaller), maar eerst een nieuw antivirusprogramma downloaden met een andere browser.
Na het verwijderen van Avast uw nieuwe AV installeren en IE zal normaal gezien terug werken.

Overschakelen op een andere antivirusscanner is geen noodzaak: mocht het probleem zich nog manifesteren na het installeren van de meest recente versie, dan staat hier een mogelijke oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan