Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een nieuwe pc met Win7 en gebruik normaal Mozilla.
Nu wilde ik eens proberen met I.Expl. te surfen, maar als ik op een link klik en deze opent in een nieuw tabblad, krijg ik telkens een leeg blad, ik heb al gezocht bij de instellingen, maar voor mij lijkt alles normaal aangevinkt, misschien heeft iemand een tipje voor mij ?
Dank bij voorbaat.
 
Bovenaan klik eens extra en neem internetopties, nu neem je Geavanceerd en klik nu op Opnieuwe instellen ...

internet.png
 
Als ik dit doe komt er een schermpje voor dat ik eerst de geopende vensters & progs moet sluiten, er staan bij mijn weten geen progs open en I.E. kan ik niet sluiten omdat het schermpje van de internetopties openstaat??
 
Heerlijk gezegd, ik ken er niks van, maar nu zie ik bij de programmas dat er 2 Int. Expl. opstaan, de 1ste een gewone versie en de andere een 64 bits versie. Nu als ik die 64 bit versie open en ik klik op iets zodat er een nieuw venster opent, doet hij dit, alleen kan hij de filmpjes niet afspelen omdat er geen juist versie van Adobe Flash player op staat, nochtans staat de laatste versie er op, maar wordt blijkbaar niet ondersteund.
Maar ja ik zal maar verder blijven surfen op Mozilla, ik wou eigenlijk juist ne keer proberen met I.E.
Allesinds vreee wel bedankt voor de antwoorden.
Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan