Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn internet start de laatste tijd heel traag op, t.t.z. de eerste keer als ik internet explorer (versie 8.0) opstart duurt het heel lang vooraleer ik mijn startpagina te zien krijg. De volgende keren gaat dat heel wat vlotter. Aan wat kan dit liggen en hoe kan ik dit oplossen?

P.s.: Ik heb windows 7 als OS en heb reeds gescand op spyware en zo (niks te vinden). Eveneens zijn cookies en geschiedenis gewist maar nog steeds hetzelfde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eens je internet geschiedenis opruimen, dat moet je af en toe doen met internet explorer.
Ik kan niet zien hoe juist want ik heb Iexplorer uitgeschakeld, die kan zelfs niet meer starten zonder de services te herbekijken hier.
Je moet klikken rechtsboven op 'extra' en .....
Andere browsers zijn niet zo gevoelig.
Chrome dus als hier boven vermeld, werk ik niet mee, firefox hou ik niet van maar blijft denk ik ook snel.
Opera is zeer goed.
 
Eens je internet geschiedenis opruimen, dat moet je af en toe doen met internet explorer.
Ik kan niet zien hoe juist want ik heb Iexplorer uitgeschakeld, die kan zelfs niet meer starten zonder de services te herbekijken hier.
Je moet klikken rechtsboven op 'extra' en .....
Andere browsers zijn niet zo gevoelig.
Chrome dus als hier boven vermeld, werk ik niet mee, firefox hou ik niet van maar blijft denk ik ook snel.
Opera is zeer goed.

Inderdaad, klikken op Extra-> Browsergeschiedenis verwijderen. Staat bovenaan in het tabblad. Daar kies je wat je zoal wil verwijderen. Klik dan op verwijderen.
 
Mijn browsegeschiedenis wordt nu automatisch gewist bij het afsluiten.
Mijn opstartpagina is 'www.google.be'. Kan me moeilijk voorstellen dat dat het probleem zou zijn.
De tip van Ben heb ik gedaan en haalt niet veel uit.
Toch alvast bedankt voor reply en moest iemand nog idee hebben waaraan dit kan liggen?

TIP: Browsegeschiedenis verwijder je makkelijkst via 'Beveiliging' en dan 'Browsegeschiedenis verwijderen...' en niet via 'Extra'. Via 'Extra' en dan 'Internetopties' kan je eveneens browsegeschiedenis 'verwijderen' of de 'instellingen' ervan wijzigen.
 
Mijn browsegeschiedenis wordt nu automatisch gewist bij het afsluiten.
Mijn opstartpagina is 'www.google.be'. Kan me moeilijk voorstellen dat dat het probleem zou zijn.
De tip van Ben heb ik gedaan en haalt niet veel uit.
Toch alvast bedankt voor reply en moest iemand nog idee hebben waaraan dit kan liggen?

TIP: Browsegeschiedenis verwijder je makkelijkst via 'Beveiliging' en dan 'Browsegeschiedenis verwijderen...' en niet via 'Extra'. Via 'Extra' en dan 'Internetopties' kan je eveneens browsegeschiedenis 'verwijderen' of de 'instellingen' ervan wijzigen.

Die TIP, het ligt er aan waar je die Beveiliging ziet. Ik heb ze alvast niet in mijn browser staan. Die Extra wel.
 
Onlangs javaupdate gedaan?
Kijk eens in configuratiescherm/programma's en onderdelen.
Er mag maar 1 java staan.
Mits ik opera gebruik heb ik java er af gegooid, die zit al in opera geintegreerd en ze werkten elkaar tegen.
Mijn browser is er sneller door geworden, vooral op facebook (farmville) is het verschil groot.
 
Onlangs javaupdate gedaan?
Kijk eens in configuratiescherm/programma's en onderdelen.
Er mag maar 1 java staan.
Mits ik opera gebruik heb ik java er af gegooid, die zit al in opera geintegreerd en ze werkten elkaar tegen.
Mijn browser is er sneller door geworden, vooral op facebook (farmville) is het verschil groot.

Bij mij één verwijzing naar Java.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan