Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mensen,
Ik zou graag i.e. verwijderen van een laptop met vista.
nu geeft het systeem aam dat ik niet bevoegd ben ervoor.
Alleen de administrator.
nu is mijn vraag:
Kan ik die melding uitschakelen of omzeilen, ik weet dat die melding vaker voorkomt bij andere pc's.
Ik ben toch echt de enige die er programma's opzet dus ik zou ze er ook af moeten kunnen halen, lijkt mij.
bij voorbaat dank voor de hulp.
m.v.g.
okki46
 
Ga via start naar configuratiescherm, kies nu gebruikersaccount.
In het nieuwe menu kan je nu INSTELLINGEN voor gebruikersaccountbeheer wijzigen.
Zet nu in het nieuwe venster de schuifbalk helemaal onderaan bij: Nooit een melding weergeven, nu enekl bevestigen met OK.
Nu gaat u uw computer normaal moeten rebooten.
Na de reboot zou u nu IE moeten kunnen verwijderen als u een administrator account heeft.
Veel geluk.
 
effe vermelden dat je de IE browser niet kunt verwijderen ...dit is mee ingebakken door microsoft ...
indien je de huidige IE browser verwijderdt dan zal bij een herstart de vorige versie terug aanwezig zijn ....
stel je gebruik nu IE9 deze verwijder je dan bekom je terug de IE8

Wat je wel kunt doen is bijv een andere webbrowser gebruiken en deze andere dan als de standaard browser instellen ..
 

Je gaat inderdaad IE 8 verwijderen, maar zoals qtex reeds aanhaalde ga je gewoon terechtkomen op zen vorige (default)versie. Met alle gevolgen vandien... Een oudere versie met minder support naar updates toe van eigen bron of 3de applicaties, securityleaks, ...
Het beste en veiligste is IE volledig updaten en upgraden wanneer nodig en standaard een andere browser als default instellen.
 
Ik zou ook de reden niet weten om IE te verwijderen.

De enige reden die ik kan bedenken is een andere Browser gebruiken en om schijfruimte te winnen zo ver mogelijk teruggaan naar een oude IE versie.
 
bedankt voor alle reacties en ik ga er zeker iets mee doen.
ik wil i.e. verwijderen om de reden dat hij niet werkt, het geval wil dat als ik hem open de basis wordt geopend en verder niets, de cursor blijft erbij ook knipperen en zo kan ik er niets mee.
we willen wel i.e. blijven gebruiken.
we hebben voor de zekerheid wel chroome er op staan.
m.v.g.
okki 46
 
je zou eerder de oorzaak moeten zien te achterhalen waarom deze niet meer werkt !!!!
heb je de IE via de optie tandwieltje ... internetopties ...geavanceerd ..
al eens opnieuw ingesteldt door op de button "OPnieuw INstellen " te klikken ...

zelf gebruik ik uitsluitend de IEbrowser in dit geval dus de IE9
mijn advies : blijf van de google crome browser af !
 
Welke besturing en welke Internet Explorer versie heb je ?

Laatst eens een hele oude PC met XP geinstalleerd en met IE7
Deze browser was met geen mogelijkheid op te starten. Kreeg telkens ongeveer een halve seconde de browser te zien en daarna was hij weg.

Via een USB stick heb ik Safari geinstalleerd, waarna ik op internet naar Windows Update kon gaan.
Pas na alle updates en SP3 en IE8 werkte internet explorer goed.
 
doe eens een scan met malwarebijtes free ..
laat deze eerst updaten ..dan pas een volledige scan ...
gebruik tijdens het scannen de pc niet en laat ook de externe media's mee scannen ...
want dat de IE zomaar ophoudt met werken kan dus niet ...!
***blijf ook daarna Mbam gebruiken ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan