Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Als ik werk met Internet Explorer 9 kan ik geen Pdf-bestanden openen. Als ik werk met Firefox wel.

Met vriendelijke groeten.

Rogerd
 
goeiendag Rogerd ..
jij werkt blijkbaar nog steeds met XP ..ook al is deze door Microsoft stop gezet geworden !
een oplossing voor je probleem heb ik niet ....dit kan een softwarematig probleem zijn aangezien de Internet Explorer deel uitmaakt van het systeem !
ik heb er eerlijk gezegd het raden naar omdat ik al vele jaren van xp ben afgestapt .
 
goeiendag Rogerd ..
jij werkt blijkbaar nog steeds met XP ..ook al is deze door Microsoft stop gezet geworden !
een oplossing voor je probleem heb ik niet ....dit kan een softwarematig probleem zijn aangezien de Internet Explorer deel uitmaakt van het systeem !
ik heb er eerlijk gezegd het raden naar omdat ik al vele jaren van xp ben afgestapt .

Sorry, werk met Windows Vista.
Groeten
 
Beste,

Als ik werk met Internet Explorer 9 kan ik geen Pdf-bestanden openen. Als ik werk met Firefox wel.

Met vriendelijke groeten.

Rogerd

FireFox heeft een ingebouwde PDF-reader en IE9 niet.
Daarom moet je voor IE9 een PDF-reader downloaden (bijvoorbeeld Adobe Reader) en installeren.
Volg hiervoor de link van Tuts hierboven of ga naar Adobe - Adobe Reader, gratis PDF-viewer downloaden maar vergeet niet het vinkje bij google chrome te verwijderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan