Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb nog een vraagje, want mijn internet is erg traag. Maar ik heb een wifi-versterker. En er staat ook de hele tijd dat ik 100% verbinding heb. Als ik iets wil downloaden 50 heb ik bijv. maar 60 kB/s. Dus waar zou dit eventueel aan kunnen liggen?

​Alvast bedankt
 
Sluit je computer (laptop?) eens rechtstreeks met een netwerkkabel aan en doe die test nog eens.
Welke apparaten zijn er allemaal aanwezig? Switch, router, modem, ... Geef eens een beschrijving van je netwerk aub?
 
Dan moet je het probleem niet ver gaan zoeken. Zo'n USB wireless sticks zijn niet echt geweldig. Als je een desktop hebt, koop er dan een deftig intern kaartje voor. Of als je hem met een kabel kan aansluiten, nog beter dan.
 
Je zou nog kunnen proberen of de USB aansluiting goed werkt met de juiste drivers, anders werkt deze op usb 1.0 of 1.1 in plaats van usb 2.0
Dit kan wel wat snelheid schelen.

Je zou ook nog een ander kanaal kunnen proberen. Misschien heb je veel storing van de buren die toevallig op hetzelfde kanaal zitten.
 
welke abbo heb je bij Tele2
afhankelijk daarvan is je snelheid tussen de 20Mb/s en de 50Mb/s
lees hier meer er over

om na te gaan of je van de 50Mb/s kunt gebruik maken dien je de postcodecheck te doen !

opmerking :
in bericht nr3 zeg je ik weet niet hoe snel mijn verbinding moet zijn ?
omdat je dus niet weet welk contract er werd afgesloten ?
Opzich al vind ik dit Raar.....wie heeft dat contract dan afgesloten !
 
Laatst bewerkt:
@ Tuts mijn router staat beneden in de hal en de computer staat boven op mijn kamer. Dus omdat er al een beetje een afstand tussen zat hadden we een wifi versterker gehaald maar het lijkt niet echt te werken.
@ qtex mijn vader heeft het contract afgesloten maar hij wist niet meer hoeveel het was. Maar ook al zou het 20mb/s zijn, dat haalt mijn computer lang niet, dus dan is er denk ik iets mis met mijn computer. Maar ik zal de test morgen wel even op een andere computer in huis uitvoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan