iPhone kan niet meer updaten via itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Gisteren was er een update uit voor Iphone. Ik sloot mijn iPhone aan en die maakte verbinding
met itunes. Maar er was geen sprake dat hij die wou updaten.
Als ik op de knop drukte om te zoeken naar updates kwam er een bericht op dat hij niet
kan updaten omdat de updater geen verbinding heeft met internet.
Het is heel raar want mijn internet verbinding is normaal.
Kan me iemand helpen om dit op te lossen ???
 

Bijlagen

  • Knipsel0101.JPG
    Knipsel0101.JPG
    20.8 KB · Weergaven: 92
Indien er geen connectie tot stand kan worden gebracht met een remote server heeft dit te maken dat ofwel de remote server niet bereikbaar is, wat zeer onwaarschijnlijk is indien dit een aanhoudend probleem is, en ook omdat het van apple is. Ofwel dat je applicatie de remote server niet kan bereiken, wat waarschijnlijk het probleem wel is. Je zegt dat je "internet" connectie hebt, dat is OK, maar dat is geen garantie op connecties met andere applicaties die via internet werken. Een connectie heeft 2 richtingen en kan geïnitializeerd worden op 1 van de 65536 poorten. Waarvan Internet browsing er standaard 1 gebruikt, nl poort 80 (http). Het probleem zit'm dus waarschijnlijk in de netwerk connectie. Hoe ziet je netwerk eruit? Sluit alle oorzaken uit die de verbinding kunnen blokkeren. Startende met de firewalls (software/hardware). Ik zie dat je telenet als provider hebt. Die hebben geen firewall in hun modem bij mij weten. Dus kijk de firewall van windows na (uitzetten) of een firewall applicatie indien je er eentje gebruikt. Of een router met geïntigreerde firewall?
 
zomaar een gedacht !
open je configuratiescherm en klik op systeembeheer ..
er opent zich een scherm bij mij staat er nu een geel vraagteken bij externe serverbeheerprogramma's
(dit is door mezelf uitgezet :veiliger )
note : je moet al over de Windows 7 Professional, Enterprise of Ultimate beschikken wil je deze optie installeren !
 
zomaar een gedacht !
open je configuratiescherm en klik op systeembeheer ..
er opent zich een scherm bij mij staat er nu een geel vraagteken bij externe serverbeheerprogramma's
(dit is door mezelf uitgezet :veiliger )
note : je moet al over de Windows 7 Professional, Enterprise of Ultimate beschikken wil je deze optie installeren !

Ik werk met Windows 7 Home premium
 
Indien er geen connectie tot stand kan worden gebracht met een remote server heeft dit te maken dat ofwel de remote server niet bereikbaar is, wat zeer onwaarschijnlijk is indien dit een aanhoudend probleem is, en ook omdat het van apple is. Ofwel dat je applicatie de remote server niet kan bereiken, wat waarschijnlijk het probleem wel is. Je zegt dat je "internet" connectie hebt, dat is OK, maar dat is geen garantie op connecties met andere applicaties die via internet werken. Een connectie heeft 2 richtingen en kan geïnitializeerd worden op 1 van de 65536 poorten. Waarvan Internet browsing er standaard 1 gebruikt, nl poort 80 (http). Het probleem zit'm dus waarschijnlijk in de netwerk connectie. Hoe ziet je netwerk eruit? Sluit alle oorzaken uit die de verbinding kunnen blokkeren. Startende met de firewalls (software/hardware). Ik zie dat je telenet als provider hebt. Die hebben geen firewall in hun modem bij mij weten. Dus kijk de firewall van windows na (uitzetten) of een firewall applicatie indien je er eentje gebruikt. Of een router met geïntigreerde firewall?


Ik heb de firewalls al eens uitgeschakeld maar het blijft hetzelfde. Ik heb zelfs de virusscanner (norton internet security) eens volledig verwijderd maar het bleef hetzelfde.
 
Open kladblok met Administrator rechten. Open volgend bestand: C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
Kijk of er beneden ergens volgende regel staat (of iets gelijkaardig van apple); 127.0.0.1 gs.apple.com
Commentariëer deze regel uit. Maw plaats er een # teken voor.
Sla het bestand op en herstart itunes update.
 
Laatst bewerkt:
KnipselXX.JPG
Open kladblok met Administrator rechten. Open volgend bestand: C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
Kijk of er beneden ergens volgende regel staat (of iets gelijkaardig van apple); 127.0.0.1 gs.apple.com
Commentariëer deze regel uit. Maw plaats er een # teken voor.
Sla het bestand op en herstart itunes update.

Als ik dit open komt er enkel '127.0.0.1 localhost' op.
Ik heb er het teken # willen voor zetten maar dat lukt niet. Ik kan die tekst niet bewerken.
 
Bekijk bijlage 7418

Als ik dit open komt er enkel '127.0.0.1 localhost' op.
Ik heb er het teken # willen voor zetten maar dat lukt niet. Ik kan die tekst niet bewerken.

Die regel mag je niet wijzigen! Enkel indien er een "apple" related regel aanwezig was. Dus bij deze je hosts bestand ongewijzigd laten.
ff ter informatie; de reden waarom je dat bestand niet kan bewerken is omdat je kladblok/hosts bestand niet met administratieve rechten geopend hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan