Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikzelf heb op mijn PC XP-PRO staan. Vorige week echter heb ik met iemand anders zijn PC bezig geweest om er een foutje uit te halen.
Op deze PC staat echter Windows 7 op. Vraag me niet hoe, maar toevallig kwam ik via het configuratiescherm in een gebied waarin vermeld stond dat deze Win 7 geactiveerd is en SP1 bevat. Helemaal recht ervan zag ik een vreemd symbool dat betrekking had i.v.m. het legitiem zijn of niet van deze Win 7. In bijlage heb ik er een afbeelding van bijgevoegd.
Is dit correct of niet? Ik heb er mijn twijfels over.
 
Ik zie geen bijlage ?
Bedoel je dit ?

li.png
 
moet je je geen zorgen om maken hoor Pieter!! die staat er standaard als hyperlink en stuurt je door naar de genuine controle van MS. wat je kan doen om zeker te zijn is de link volgen. met als gevolg een verificatie. en evt indien je kennis stout is de nood tot 'aankoop' van de besturing :p
 
moet je je geen zorgen om maken hoor Pieter!! die staat er standaard als hyperlink en stuurt je door naar de genuine controle van MS. wat je kan doen om zeker te zijn is de link volgen. met als gevolg een verificatie. en evt indien je kennis stout is de nood tot 'aankoop' van de besturing :p

Dit is het uiteindelijke resultaat:

6e3s6b.jpg


Goed hé?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan