is er een mogelijkheid om na te kijken wat de mensen laast afgedrukt hebben ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedendag,

Op het werk hebben we wat last met mensen die een teks in word of kladblok afdrukken.

het zijn teksten die ze dan uithangen op een bord.

Is er een mogelijkheid om na te kijken op welke pc ze afgedrukt worden
en wat ze dan laatst hebben afgedrukt ?

De files worden niet opgeslagen maar wordt er nergens auto. een temp imagefile opgeslagen ?

Of is dit alles te ver gezocht ?

deze pc moeten draaien en iedereen kan eraan.
Maar als ik weet aan welke pc dan kan ik deze in het oog houden.


Alvast bedankt
 
Ik denk niet dat je dit gaat weer vinden, wie weet weet hier iemand een juist antwoord op.
 
ik weet dat het kan moet ik ff goed zoeken want er is een proggie dat je al je verwijderde bestanden mee kan terug vinden ook al is de pc geformateert

beloof niks maar ik ga even aan het zoeken geslagen
 
ik weet dat het kan moet ik ff goed zoeken want er is een proggie dat je al je verwijderde bestanden mee kan terug vinden ook al is de pc geformateert

beloof niks maar ik ga even aan het zoeken geslagen

Als die tekst nooit is opgeslagen kunt u er niets van terugvinden. Dan heeft deze tekst nooit op de harde schijf gestaan.
 
105045c1f9dbd4ea8.gif
 
Misschien help dit.
S6
SuperWinspy en kijk daar eens bij de helpfile,onder FAQ, daar staat nog Golden eye,gewoon te downen van het net.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hey Michael
je bent terug aan het zoeken " achter " uw server
ik weet niet als deze u de mogelijkheid heeft om verlopen sessie's weer te geven op de server zelf ....
u kan ook de service " print spooler " uitschakelen ... maar dan kan niemand nog printen ( als je toegang hebt tot services )
maar ik dacht dat uw bedoeling is om te achter halen van de bron van waaruit geprint wordt en deze te blokeren .... maar vergeet dit ;!
misschien kan dit u wat verder helpen : uitvoeren -typ : setupapi.msc
dit is een logboek van de laatste bewerkingen van de pc ... maar zoals eerder reeds gemeld als er geprint word vanuit het bestand zal je dit waarschijnlijk niet kunnnen achterhalen ( probeer dit maar even zelf ?? )iendien je deze kan achterhalen kan je die blokkeren via uw " host " bestand
veel geluk
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan