Status
Niet open voor verdere reacties.
goede morgen pc tuts. ik heb een vraag. ik heb mij een download link bestelt met windows 7 ultimate, ik wil namelijk terug naar windows 7. nu had ik gedacht dat ik alleen maar de link hoefde aan te klikken en danlukt het wel, dus niet. ik moet dus een isobstand maken en dan die link op dvd branden een bootable dvd maken dus, maar dat kan ik niet meer, is er een die mij kan uitleggen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. ik bedank mij hiervoor. mvg.
 
ik begrijp dat je een download link verkregen heb maar dat jijzelf eerst de iso dient aan te maken ....begrijp ik niet !
*de verkregen link via email zou u naar het te downloaden bestand moeten verwijzen en dit bestand zou dan al de iso moeten zijn !
deze iso kan op zich dan ook weer ingepakt zijn bijvoorbeeld met WinZip
de iso zou je op een dvd of usb stick kunnen zetten ....
je kan hier voor het Microsoft Windows7 dvd/usb tool voor gebruiken ... lees hier hoe je dit tool gebruikt ...
 
goede morgen pc tuts. ik heb een vraag. ik heb mij een download link bestelt met windows 7 ultimate, ik wil namelijk terug naar windows 7. nu had ik gedacht dat ik alleen maar de link hoefde aan te klikken en danlukt het wel, dus niet. ik moet dus een isobstand maken en dan die link op dvd branden een bootable dvd maken dus, maar dat kan ik niet meer, is er een die mij kan uitleggen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. ik bedank mij hiervoor. mvg.

Zie hier wat je nodig hebt http://www.pctuts.be/f464/windows-dvd-usb-stick-aanmaken-50331/
 
Naamloos    johannes.jpg geachte heren Qtex Luc dit is wat er uitkomt.
 
*je begaat dus de vergissing (zoals vermeld werd door LUC) om de link te laden in het tool ..
je dient de link aan te klikken en vervolgens de iso te downloaden ...
eenmaal de iso aanwezig is op je systeem ( wellicht in de map "downloads" ) dan dien jij deze iso op te laden in het tool ...
ik heb je eerder al een duidelijke werkwijze doorgelinkt .. en Tuts heeft jouw daarna er nog eens naar verwezen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan