Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, is er iemand die mij kan vertellen hoe en met welk prog. ik iso bestanden en andere kan omzetten naar divx.
Zodat ik meerdere films op een dvd kan zetten.
En dan kan afspelen op een dvd speler voor de tv.
help me a.u.b.
ben al dagen aan het zoeken.
(graag als het kan in het nederlands).
 
Je kan beginnen met de ISO te laten uitpakken (rechts klikken op ISO bestand en "Hier uitpakken" selecteren. Eenmaal uitgepakt, kan je deze rippen of converteren zoals een gewone dvd.
 
Je maakt misschien een kleine verwarring: ISO bestanden zijn een soort van zip bestanden die weer andere bestanden bevatte. Het komt op het zelfde neer als je een map probeert om te zetten naar een divx (video), je zou alleen de bestanden in die map kunnen omzetten naar een video formaat.

Je zou de ISO kunnen uitpakken met bijvoorbeeld MagicISO. Vervolgens kun je kijken of de uitgepakte bestanden video bestanden zijn en die zou je dan kunnen omzetten naar divx of een ander formaat. Type maar in Google > 'avi to divx' en je kunt converteren.
 
Je maakt misschien een kleine verwarring: ISO bestanden zijn een soort van zip bestanden die weer andere bestanden bevatte. Het komt op het zelfde neer als je een map probeert om te zetten naar een divx (video), je zou alleen de bestanden in die map kunnen omzetten naar een video formaat.

Je zou de ISO kunnen uitpakken met bijvoorbeeld MagicISO. Vervolgens kun je kijken of de uitgepakte bestanden video bestanden zijn en die zou je dan kunnen omzetten naar divx of een ander formaat. Type maar in Google > 'avi to divx' en je kunt converteren.

DVDFab doet dit allemaal voor U vanaf de ISO file.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan