iso mounten voor wii

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb juist een wii gekocht.nu is mijn vraag voor spellen te downloaden van spotnet wat moet ik juist doen als ik een spel heb binnengehaald met formaat iso.kan ik dat zo branden op dvd of moet ik dat eerst omzetten met een programma en zoja welk program
alvast bedankt
en welkom kevin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb je berichtje verplaatst ...het is niet aanbevolen om in het aanmeld topic een probleem voor te leggen ...

het antwoord op je vraag is ..
1... je kan de des betreffende iso laden (of beter gezegt mounten ....) mounten wil zeggen dat je een extra tool dient te gebruiken om de iso in een virtuele drive te openen ..
en van hier uit ( de virtuele drive ) kan je het spel installeren ...
2..er bestaan meerdere tools die je toelaat een virtuele stastion aan te maken ...één daarvan is deamon tools lite

[edit] het was me ontgaan dat het voor wii was !! dus vergeet het mounten !!![/edit]
 
Laatst bewerkt:
wat je eerst moet weten is dat wii zijn eigen iso formaat heeft. en dus de extentie .wii

ik ga er dus van uit dat je een wii iso hebt. deze kan je bewerken met verschillende programma's zoals onder andere met WII unscrambler. eens dat de wii file 'unscrambled' is kan je die gewoon branden.


MAAR wat veel interessanter is, is van de iso file via usb naar je wii te streamen met Flatmii. als je dat gebruikt hoef je niet meer te gaan solderen aan je wii en is dus het probleem dat Tuts aangaf ineens van de baan en hoef je niet meer te converteren... en dan hoef je ook geen schijven meer te branden...:p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan