Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste
Ik wou een app installeren(adblock plus) maar dat gaat niet .Krijg steeds de volgende melding:
Details: 'Kan geen directory maken voor het uitpakken van: 'C:\avast! sandbox\S-1-5-21-2904193493-3842033915-1171748537-1000\webStorage\C\Users\Frans\AppData\Local\Temp\scoped_dir_6516_27407\CRX_INSTALL''.
Enige hulp
Dank u frans
 
*Probeer het volgende eens om de Sandbox optie uit te schakelen:

1) Open de Avast interface door te dubbel te klikken op de icon in de Windows taakbalk
2) Klik bij "ADDITIONAL PROTECTION" op "AutoSandbox"
3) Klik op "Settings"
4) Verwijder het vinkje bij "Enable AutoSandbox"
 
Zo kan je uitsluiten bij Avast security:
Instellingen.png
 
bezie dan eens deze uitleg hoe je de sandbox dient uit te zetten in de avast internet security ...https://support3.avast.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=787

in het kort ...Open avast interface
klik verder op Additional Protection >kies AutoSandbox klik verder op Settings
klik in het linker menu bij File System Shield Settings selecteer je AutoSandBox en je zet daar het vinkje uit
bevestig dit ook met OK
 
volgens mij denk ik dat je bij de vermelding Sandbox-Opslag ook deze optie kunt uitzetten ...
indien blijkt dat dit niet mogelijk is daar zou je ook eens de controlle moeten doen bij de vermelding SafeZone !
desnoods plaats je er een printscreen van !
 
Beste
Hier mag een slotje op.Heb avast tijdelijk uit geschakeld;en dan werkt het ook niet.Dit is me een raadsel.Heb wel al opgemerkt dat deze virusscanner zich met alles moeit,zelfs als ik films download via nieuwgroepen(spotnet) houdt avast men snelheid van downloaden tegen.Gaat van 7000kbs naar 1000kbs.
Toch bedankt voor je hulp en tijd.
frans
 
#12
Met AVG internet security ga je geen problemen hebben.
Deze werkt zeer goed zowel op mijn PC met Windows 8.1 Pro 64 als op mijn Laptop met Windows met Vista 32
Je kan toch niet blijven sukkelen omdat je deze van Avast betaald hebt.
Dit is dus ook de 2014 versie met al de functies van de betaalde versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan