kan geen fotos meer terug plaatsen van computer naar usb stick ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond aan iedereen op dit forum aanwezig,

Ik stuitte hier vanavond op een eigenaardig probleempje

Ik wilde vanavond foto' s vanop mijn pc op een usb stik zetten, op zich is dat geen probleem, ik heb dit al eerder gedaan.
Die foto's die reeds op mijn usb stick staan had ik via het kabeltje van mijn kodak eerst op mijn pc gezet en dit gaf geen probleem.
Later heb ik er echter nog foto's bijgezet ,(op mijn pc dan), maar dan wel rechtstreeks via het geheugenkaartje.
Ik weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben, maar de foto's die ik er laatst heb bijgezet, dus via het geheugenkaartje, krijgen we niet meer op de stick.
Ik heb van alles geprobeerd, zelfs de stick geformateerd en dan alles tegelijk er weer proberen opzetten, maar het gaat niet.
Hij komt steeds te zeggen van dat die laatst aangemaakte mappen, dat hij deze niet kan kopiëren naar de usb stick, want dat hij de mappen niet kan maken????Al ooit van gehoord?
Bestaat er misschien een vinkje zoals bij een rw- cd, dat je moet aanzetten om er nog dingen bij te zetten?
Zo ja, waar zit dat dan bij een usb stick?
Wie kan mij helpen??
Alvast bedankt, groetjes, Erwtje69
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klik eens rechts op de foto's en kijk eens of deze niet als "alleen lezen" zijn getagd onder de noemer van eigenschappen. Anders vinkje weghalen bij alleen lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik het goed begrijp heb je foto's vanop het geheugenkaartje gekopieerd naar een fotomap op je harde schijf. Nu lukt het niet meer om die fotomap naar je USB stick te kopiëren, of begrijp ik het verkeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan