Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag kreeg ik de uitnodiging om Windows Life essential 2011 te installeren.
Dit is gebeurd via windows update.
Nadat ik dit heb gedaan krijg ik mijn Life Mail niet meer open alsook mijn Messenger.
Heb al geprobeerd via de geschiedenis van de updates die update te verwijderen maar in de lijst waar je die kan verwijderen staat hij niet in.
Ik kan niets meer openen. Heb dan proberen terug tegaan naar vorige versie maar dat lukt ook niet. Systeemherstel geprobeerd, lukt niet. De mappen verwijderen dat lukt maar als ik dan de vorige versie wil installeren lukt het weer niet en krijg de melding dat er een recentere versie op pc bevind ook al vind ik er niets meer van.
Kan me iemand helpen ???? ;! ;!
 
Laatst bewerkt:
Bij mij staat hij wel onder programma's en onderdelen in het configuratiescherm hoor, niet via de update, het prog zelf.
Deze is wel de 2009 versie, de 2011 heb ik deze morgend ook ontvangen via update maar heb die gewoon uitgevinkt
en niet geinstalleerd.
 
Normaal kan je deze vinden in je update lijst hoor.
Zo kan je hem dan ook verwijderen op de nette manier zoals het zou horen en zou normaal alles terug moeten werken.
Ik heb hem zo binnengehaald en zonder problemen.
 
Normaal kan je deze vinden in je update lijst hoor.
Zo kan je hem dan ook verwijderen op de nette manier zoals het zou horen en zou normaal alles terug moeten werken.
Ik heb hem zo binnengehaald en zonder problemen.


Ik heb dat nog eens nagekeken en hij staat er wel in. Er staat bovenaan 'om een update te verwijderen klik hier'
Als ik dat doe opent er een nieuw venster met de updates in maar daar staat hij niet meer in.
Heb al vanalles geprobeerd maar niets lukt.
Als ik een vorige versie wil installeren komt erop dat er al een recentere versie opstaat en geeft hij foutnummer 1603.
Als ik inlichtingen zoek naar het nummer 1603 komen ze met een paar oplossingen maar die lukken niet.
Is dat nu omdat ik hier met Windows7 werk ?? Ik weet het niet
 
Ik lees dat je een systeemherstel gedaan hebt om terug te keren naar een vroegere datum. Zodat je logisch gezien terug met de oude live zat. Heb je nadien dit herstel terug gedraaid?
Wat je kan proberen is je register induiken en alles wat met de live te maken heeft er uit flossen. Natuurlijk maak je eerst een backup van je register. Probeer dan na een herstart even de live binnen te halen via de update. Mocht dit niet lukken zou ik even gaan zoeken naar de live essentials, maar dan de full installatie bestanden. En deze dan installeren.
Via deze link kan je hem afhalen - http://g.live.com/1rewlive4-all/en/wlsetup-all.exe
 
Ik weet nu niks van win7, maar dat scheelt zo veel nu niet van vista dacht ik...normaal doe ik in zo'n situatie altijd het volgende.
1/ alles uit de map c:/ programma's halen wat met dit programma te maken heeft.
2/update van register nemen
3/ het register uitpluizen en alles wat met live te maken heeft eruit halen.
4/ herstarten
5/ live exe uitvoeren.
en als dit niet lukt...venster open en eens goed naar adem happen.
Je kan altijd proberen om eens een ander account aan te maken ( gast account of zo) en live in dit installeren en dit programma voor iedereen toegankelijk te maken.
wel installeren met admin rechten
 
Revo Uninstaller 1.30 - Freeware - Pctuts.be

Met deze uninstaller live essentials verwijderen, pak ook nr 4 register opruimen.

Hoi,
Ik heb dit gedaan maar het blijft hetzelfde. Ik had ook Revo Uninstaller op mijn pc staan maar dat was de versie 1.9
Wat me opviel is dat bij uw versie er meer programma's te zien zijn als bij mijn versie. Hoe komt dat ??
Er stonden een 8 tal onderdelen in van Windows Live. Die heb ik verwijderd. De essentials heb ik ook verwijderd.
Dus alles is eruit van Eesentials en van Windows Live maar toch blijft het hetzelfde. (zelfs na nieuwe opstart pc)
 
Ik heb via iemand nog een tooltje gevonden om alle gegevens van de messenger te verwijderen.
Ik heb dit toegepast maar blijft gewoon hetzelfde. Hij zegt nog steeds dat de versie op de pc recenter is ook al vind ik niets meer.
Hieronder de link van het progje. En printscreens van de berichten.
ZapMessenger 1.0.0.0 - downloads - ZDNet


Knipsel1.jpg
Knipsel2.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan