Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo iedereen,

Normaal ben ik geen echt forumganger maar ik ben stilaan hopeloos aan het worden. Sinds enkele weken kan ik geen enkele torrent meer downloaden thuis. Zoawel op mijn pc als die van de rest van de familie is het niet meer mogelijk! Ook peer to peer lukt me niet meer (zoals de background downloader van World of warcraft) . Heb al geprobeert onze main router (eentje van belgacom) te resetten en dat haalde niets uit. Ook heb ik alle programma's gebrobeerd (had U-torrent en heb dan maar Vuze en bittorrent gedownload maar maakte allemaal niet uit) Ook de poorten veranderen hielp niet en vermits men pc/internet kennis niet verder rijkt dan dit hoop ik dat iemand anders me kan helpen. Heb nog geen enkele andere topic op het internet gevonden met hetzelfde probleem....
Groeten
 
Bedankt om uit te leggen wat je al hebt geprobeerd. maar graag hadden we ook geweten welke foutmeldingen je krijgt en op welk moment dat gebeurt. ook best even nadenken of je recent nieuwe soft hebt geïnstalleerd etc...
 
Ik krijg helemaal geen foutmeldingen.
Als ik een torrent wil downloaden komt hij wel in mijn lijst terecht van downloads maar begint hij de download gewoon helemaal niet.
Hij blijft ook steeds naar trackers zoeken en na een tijdje stopt hij zelf met zoeken (de torrents hebben ook allemaal genoeg seeders en heb al veel verschillende torrents geprobeerd.)
Denk niet dat het aan andere software ligt vermits we op geen enkele pc thuis nog torrents kunnen downloaden.
 
Ik krijg helemaal geen foutmeldingen.
Als ik een torrent wil downloaden komt hij wel in mijn lijst terecht van downloads maar begint hij de download gewoon helemaal niet.
Hij blijft ook steeds naar trackers zoeken en na een tijdje stopt hij zelf met zoeken (de torrents hebben ook allemaal genoeg seeders en heb al veel verschillende torrents geprobeerd.)
Denk niet dat het aan andere software ligt vermits we op geen enkele pc thuis nog torrents kunnen downloaden.

het is dus duidelijk geen kwestie van onvoldoende (online) bronnen. ( of krijg je die melding toch wel? 'need more sources'?)

ik denk op dit moment dat je een beperking hebt staan, mogenlijks via je FW. zie zeker dat de poorten voor p2p open staan. een beperkt lijstje van de meest gebruikte poorten:

Kazaa, Grokster, Morpheous
TCP 1214
UDP 1214

eDonkey
TCP 4661-4672
UDP 4661-4672

WinMX & Napster
TCP 6257
UDP 6257
TCP 6699
UDP 6699

BitTorrent
TCP 6881-6889
UDP 6881-6889

Gnutella (Bearshare, Limewire)
TCP 6346, 6347, 6348
UDP 6346, 6347, 6348

Napster
TCP 4444, 5555, 6666, 7777, 8888
UDP 4444, 5555, 6666, 7777, 8888

Share Direct
TCP 2705
UDP 2705

Grouper
TCP 8038
UDP 8038
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan