Kan iedereen boardingpas printen+mopje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag mij af waar je dat kunt leren.E-mailen is ook zoiets waar men een half uurtje over praat in het avondonderwijs.
Een paar jaar terug heb ik 1 uurtje staan zweten in de bibliotheek om die 3 passen heen/terug te printen.Alle data moest ik invullen ,wellicht verkeerd begonnen ;Er stonden 18 taken in de netwerkprinter.Al goed landt Ryanair nu in Brussel.

MOPJE:


De CEO van Ryanair
wandelt een pub binnen en bestelt een Guinness.
“ Dat is dan één euro “, zegt de barkeeper.
“ Oh “, zegt O’Leary, “ dat is praktisch voor niets ! “ en legt het muntstuk op de toog.

“Aangezien u niet uw eigen glas heeft meegebracht, zal u wel twee euro toeslag moeten betalen”, zegt de kelner.
De CEO graait al grommend in zijn broekzak, betaalt de extra kost en neemt zijn glas om zich naar een tafeltje te begeven.
“Als u gaat zitten, kost u dat drie euro extra en aangezien u geen plaats heeft gereserveerd,
zal een supplement van twee euro in rekening worden gebracht.

De Ierse zakenman is nu helemaal overstuur en richt zich tot de barman: “dit zijn oneerlijke praktijken ! U lokt goedgelovige klanten met misleidende prijzen !
Ik wil de baas spreken" !

»De barman lacht en zegt" die is helaas alleen bereikbaar via het onlineformulier op onze website.
En… als u niet van plan bent om uw glas straks zelf af te wassen, gaat u dat nóg twee euro kosten

… Geniet nog van uw biertje !”
 
Hey hobbyman,

Ik vraag mij af waar je dat kunt leren.E-mailen is ook zoiets waar men een half uurtje over praat in het avondonderwijs.
Een paar jaar terug heb ik 1 uurtje staan zweten in de bibliotheek om die 3 passen heen/terug te printen.Alle data moest ik invullen ,wellicht verkeerd begonnen ;Er stonden 18 taken in de netwerkprinter.Al goed landt Ryanair nu in Brussel.

is het bovenstaande een loutere vaststelling of heb je hieromtrent een concrete vraag ?
 
Lijkt me puur een kwestie te zijn van de procedure correct te volgen en (vooral) de juiste gegevens in te voeren waarbij je rekening moet houden met het feit dat je "ten vroegste" maximaal twee weken op voorhand kan afdrukken en "ten laatste" tot twee uur voor de voorziene vertrektijd van de vlucht.

Werd alles correct uitgevoerd ?

Opnieuw afdrukken, bijvoorbeeld in geval van verlies, kan via de optie Reprint Boarding Pass.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan