Kan ik op een desktop pc usb 3 inbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ritte

Steunend lid
Vip Lid
Kan ik op een desktop pc usb 3 inbouwen,het is een HP game pc ongeveer 3 jaar oud,omdat usb 3 veel sneller gaat
 
dat kun je maar je dient na te gaan of het moederbord dit ook ondersteund...
stel dat dit dus niet het geval is kun je evenzeer een usb3 gebruiken maar de snelheid zal niet hoger zijn dan deze van een usb2
 
Dat gaat zeker, geen probleem. Zolang je een PCIexpress kaartje koopt (geen standaard 32bit PCI!), gaat dit geen probleem geven.
Heeft op zich niets te maken met de ondersteuning van je moederbord. Communicatie verloopt gewoon via een PCIexpress slot dan...
 
dat is volgens mij een PCIexpres hetgene wat Ddragon dus afkeurt.
het word trouwens ook vermeld dat het een PCIexpres kaartje is
ik citeer effe wat Ddragon vermelde " Zolang je een PCIexpress kaartje koopt (geen standaard 32bit PCI!), gaat dit geen probleem geven "

denk zelf eerder dat je er eentje zoals de afbeelding hier onder moet zijn ..
Bekijk bijlage 10795
 
dat is volgens mij een PCIexpres hetgene wat Ddragon dus afkeurt.
het word trouwens ook vermeld dat het een PCIexpres kaartje is
ik citeer effe wat Ddragon vermelde " Zolang je een PCIexpress kaartje koopt (geen standaard 32bit PCI!), gaat dit geen probleem geven "

denk zelf eerder dat je er eentje zoals de afbeelding hier onder moet zijn ..

Euhm... Ik vermeld net dat het een PCIexpress (PCIe) kaartje (bij voorkeur) moet zijn, geen PCI (32bit).
 
En als het allemaal gelukt is, moet je daar natuurlijk ook een usb 3.0 apparaat op aansluiten om van de snelheid te genieten.

Een externe usb 2.0 schijf op een usb 3.0 poort zal uiteraard maar op de snelheid van 2.0 werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan