Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werk met outloock 2007 en word office 2007 , nu heb ik in word documenten aangemaakt
en deze opgeslagen , tot daar alles ok . Maar ik wil deze documenten doorsturen naar mijn
e-mail ontvanger om door te sturen en dat lukt niet. Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn ?
Alvast bedankt ,
bolleke
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedoel je dat je geen bijlage aan je mail krijgt? Test eerst eens een ander bestandstype. Anders kijken naar je maximale toegestane grootte voor je bijlagen; met veel beeld en links in etc kan een .doc snel groot worden.

Geen enkele bijlage lijkt me straf namelijk. Geef je vanuit je verkenner direkt de verstuuropdracht, of doe je eerst oulook open en dan bijlage aan de mail?

Ik hoor het wel...
 
Hey,

U slaat het word documentje dus gewoon op naar je harde schijf wat bij jou ook gelukt is...
Dan klikt u op een nieuw bericht u gaat de bijlage invoegen door naar je document te bladeren dat u wil verzenden u vult alles naar jou keuze in en u verzend het...
Nu dit zou normaal toch moeten gaan hoor anders indien dit niet zou gaan krijgt u normaal een error en zou u deze best even neersgrijven in een volgend berichtje...
Deze error zou dan liggen aan een slechte internetverbinding of slechte instellingen!!

Hey Bart,

Helemaal gelijk hoor! maar lees es verder in mijn antwoord ;) ? Het hangt er écht vanaf hoe je opslaat en verzendt hoor! Ik ben zelfs de derde optie uit word2003 e.v. vergeten in vorige post die toelaat rechtstreeks te saven ( in \tempfile ) en mailen :p

En dan is er terzijde ook nog het online gedeelte dat kan meespelen adhv een anti-gelijkwatprog-....
 
Laatst bewerkt:
Zijn we eruit hier Bolleke?

Zijn we eruit hier Bolleke?

Ik werk met outloock 2007 en word office 2007 , nu heb ik in word documenten aangemaakt
en deze opgeslagen , tot daar alles ok . Maar ik wil deze documenten doorsturen naar mijn
e-mail ontvanger om door te sturen en dat lukt niet. Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn ?
Alvast bedankt ,
bolleke

Dan kan de topic dicht en verplaatst worden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan