Status
Niet open voor verdere reacties.
dag dames
ik heb als laatste avg securitie geinstalleerd en kan nu niet meer opstarten is hier iets te doen
betreft win 7 64 bit
 
Probeer eens in veilige modus op te starten, als dit lukt verwijder AVG dan en probeer weer in de normale modus op te starten.
Verwijderen kan via de opdracht appwiz.cpl

vrouw5.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik betwijfel sterk dat hier de AVG Security de oorzaak is dat je pc niet meer opstart !
je zegt zelf al
adje55 zei:
ik heb als laatste !!!
**dit betekend dus dat er meer geinstalleerd werd dan enkel De AVG Security !

*vraagje: was er één of andere programma dat je geinstalleerd heb dat aangaf dat je diende te herstarten maar dat je zo ijverig bezig was met het installeren dat je er de tijd niet voor genomen heb !
 
welke fout krijg je ?

Zeer goede vraag.
Welk scherm verschijnt er wanneer je de computer aanzet.
Waar heb je die AVG security gedownload ? Op de officiële site of .........(Fake AVG)
Stond er voor je AVG security geïnstalleerd hebt een ander beveilingsprogramma geïinstalleerd en heb je dit eerst verwijderd voor je AVG ging installeren ? (eventueel conflict tussen AVG en andere beveiligingssoftware).
 
eerst eens bedankt voor de reacties maar ik krijg helemaal geen beeld meer dus ik kan ook niets meer repareren met een schijf.mar erstaan wat berichten op die ik eigenlijk niet kan missen geen back-up.de schijf is ingedeeld in 4 partities]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vraagje ..wat gebeurd er van op het moment je de opstart toets in drukt .....!
hoor jij dan de fan draaien of de hdd.. beschrijf eens wat jij denkt te horen ...
 
Wat je ook eens kan proberen is om een ram geheugen te testen, Hoeveel ram latje heb je zitten in je pc ?
Is het een laptop of desktop ?

Heb hier vorige week desktop binnen gekregen en wou ook niet meer opstarten en er was een ram lat stuk.
 
eerst eens bedankt voor de reacties maar ik krijg helemaal geen beeld meer dus ik kan ook niets meer repareren met een schijf.mar erstaan wat berichten op die ik eigenlijk niet kan missen geen back-up.de schijf is ingedeeld in 4 partities]

4 partities, dan ga ik er van uit je zo slim bent geweest om de besturing op een partitie te zetten en alle belangrijke bestanden op de overige 3 partities.
In dat geval zou ik Windows geheel opnieuw installeren, kies dan uiteraard wel de juiste partitie.
Je krijg ergens tijdens de installatie de keuze om de oude bestanden te behouden. Dit is dan later een map Windows old, hierin staan dan nog de bestanden die je eventueel nog wilt gebruiken.
Weet je zeker dat er op de partitie waar Windows op staat geen belangrijke bestanden meer staan, dan zou ik hem formateren en Windows opnieuw installeren. Een kale installatie dus. Daarna tevens ook alle drivers van de hardware installeren en de meeste programma's opnieuw installeren.

Als veiligheid zou ik eens opstarten met een Linux boot CD zoals bijvoorbeeld Ubuntu. Haal dan alle belangrijke bestanden die op de C schijf of de schijf waarop de besturing staat naar een andere partitie, zodat deze veilig staan.
 
Als veiligheid zou ik eens opstarten met een Linux boot CD zoals bijvoorbeeld Ubuntu. Haal dan alle belangrijke bestanden die op de C schijf of de schijf waarop de besturing staat naar een andere partitie, zodat deze veilig staan.

Een slecht idee is dat zeker niet , maar dan zou ik de bestanden veilig stellen op een extern medium .
Een partitie is een deel van de harde schijf. Als de HD faalt ben je ook al je bestanden kwijt.
Gaat het hier om een aangekochte computer/laptop waarop windows voorgeïnstalleerd was ?
Heb je ooit een herstelschijfje gemaakt of een systeemkopie die je zou kunnen terugzetten.
Je zet de PC of laptop aan. Wat gebeurt juist , welk scherm krijg je te zien ?
Krijg je een zwart scherm met PC eigenschappen te zien of blijft het volledig zwart ?
Iets zoals dit bijvoorbeeld en windows weigert om te starten.

phoenixbios_001.gif
 
Een slecht idee is dat zeker niet , maar dan zou ik de bestanden veilig stellen op een extern medium .
Een partitie is een deel van de harde schijf. Als de HD faalt ben je ook al je bestanden kwijt.

Goede opmerking, omdat we niet weten over hoeveel interne schijven deze 4 partities verdeeld zijn.
Al zie ik in de topicstart op dit moment nog geen reden dat de harddisk corrupt zou kunnen zijn. De topicstarter geeft aan dat de problemen zijn ontstaan na het installeren van software. Dit kan geen reden zijn waardoor een harddisk defect zou kunnen raken.
 
Heb dit eens rustig gelezen...
vraagje ..wat gebeurd er van op het moment je de opstart toets in drukt .....!
hoor jij dan de fan draaien of de hdd.. beschrijf eens wat jij denkt te horen ...
Zeer goede vraag!Weten niet of het over lap/desktop gaat...ook nog geen antwoord van TS!
krijg helemaal geen beeld meer dus ik kan ook niets meer repareren met een schijf
Ja wat is geen beeld ?Zwart scherm met fout melding?Zonder melding?Helemaal geen beeld,pc doet helemaal niks....misschien voeding/ram geheugen kapot!
Dan zal een Linux boot CD zoals bijvoorbeeld Ubuntu,ook niet helpen!
Zwart scherm zonder melding,en je hoort fan en hdd draaien,waarschijnlijk videokaart overleden!Tijd geleden mee gemaakt met vriend zijn laptop!
mvg
 
Uiteraard alles is mogelijk tijdens een samenloop van omstandigheden.

Maar dit is de topicstart:

ik heb als laatste avg securitie geinstalleerd en kan nu niet meer opstarten is hier iets te doen betreft win 7 64 bit

Na het installeren van software kan de pc dus niet meer opstarten. Ik heb nog nooit meegemaakt dat hardware defect raakt na het installeren van software. Uiteraard bestaat het geval toeval en de wet van Murpy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan