Status
Niet open voor verdere reacties.

torda

Steunend lid
Vip Lid
Na de jubileum win 10 update kan ik sommige programma's niet meer opstarten deze zijn " tom tom connect - slow pcfighter - basecamp " krijg telkens de zelfde toepassings fout " UI.exe - Toepassingsfout Kan de toepassing niet correct starten (0xc000007b)" reeds alle programma's volledig verwijderd en terug geïnstalleerd weer de zelfde toepassingsfout.
 
heb je de verse installatie betreffende deze software dan opgestart via een rechtsklik ""uitvoeren als administrator "" dit wilt wel eens helpen .
de foutcode 0xc000007b heeft dan weer betrekking op het gebruikte bit systeem ... m.a.w. de programma's zouden of voor een 64 bit systeem kunnen zijn of enkel voor de 32 bit systemen ! **dit dien je eens na te gaan !
 
Dat die programma's niet willen starten heeft niet echt iets te maken met die foutmelding.
UI.exe Windows process - What is it?
Die UI.exe is een process van je Wireless kaart of zoiets.

Nu gaan de problemen misschien wel samenhangen. Dus de oorzaak dat er verschillende applicaties niet willen en kunnen starten gaat elders moeten gezocht worden.
Defecte schijf, corrupte systeembestanden, defecte hardware, virus, .... kan vanalles zijn.
 
hallo Qtex, ""uitvoeren als administrator "" heb ik ook al verschillende malen geprobeerd maar steeds de het zelfde resultaat , mijn laptop is 2 jaar oud en is een Asus met een ssd schijf van 120 GB en een HD van 1 TB. en 16 GB ram. heb op de ssd schijf mijn besturing systeem en op de HD mijn persoonlijke mappen en ook een map gemaakt Programfiles en daar worden alle programma's op geïnstalleerd.
 
Ik denk eerder dat bepaalde software niet goed werkt met Windows 10 en een un-installer van zo'n progje, genaamd ui.exe van zich laat horen.

Probeer alle programma's die het nu niet doen te verwijderen en opnieuw te installeren. Kan zijn dat installeren dan dus niet lukt, omdat het niet kan werken onder Windows 10. In dat geval zal je naar nieuwere versies opzoek moeten gaan.
 
indien de software verouderd is zou je de compatibiliteitsmodus dienen in te stellen op bijv : de Windows waaronder deze software het wel deed .. this het proberen waard !
 
Basecamp heb ik onlangs nog geinstalleerd. Werkt perfect onder Windows 10.
Ik lees in de eerste post ook volgende: slow pcfighter ............ Laat die troep aub van je computer. En ik vermoed dat dit niet het enige gaat zijn. Vertel eens wat er nog zo allemaal op staat, en wat niet (Anti Virus?)
 
Gebruik basecamp om wandelroutes te plannen. Is misschien ook wel entertainment, maar toch niet in de orde van packman ;)

Kan toeval zijn allemaal, maar ik zou toch ook eens kijken of er geen nieuwere versies beschikbaar zijn. Maar dus zonder die optimizer rotzooi uiteraard. Anders blijven we dwijlen met de kraan open.
 
Oeps, ik dacht dat Basecamp een spel was. Had hier geen tijd ingestoken om precies te weten wat dit voor programma is.

Maar maakt verder niet uit, het is software dat mogelijk niet of niet goed werkt onder Windows 10 of misschien niet meer werkt na een update naar Windows 10.

Mogelijk werkt het wel na een nieuwe installatie.
 
ik heb hier zojuist op een virtuele Windows 10 Basecamp geinstalleerd en deze doet het gewoon ..

Ashampoo_Snap_2017.02.12_21h04m15s_024_.jpg

** de vereisten om Basecamp te kunnen draaien ... Garmin: BaseCamp Updates & Downloads
 
Soms zegt dit niet alles. Er kan verschil zitten in een clean install van een programma en een geïnstalleerd programma dat een besturingsupdate ondergaan heeft.
Dit ligt meestal niet aan het programma, maar aan de manier hoe de nieuwe Microsoft Windows de update uitvoert.
 
@torda was dit de eerste keer dat je deze installeerde ... heb je de setup met rechts aangeklikt om deze als zijnde de "administrator" te installeren ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan