Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Kompas app’s

Op vraag van een medewerker ben op zoek gegaan naar de beste Kompas app’s en die ga ik jullie met heel veel plezier mee delen. De vraag was eentje waarvan dat het noorden aangetoond werd.
Veel heb ik er niet gevonden, dat is wel zeker, maar ik heb naar mijn bescheiden mening de beste opgezocht.

1 Kompas 360 PRO (free)
Ik denk dat dit de beste app is, niet omdat ze het zelf zeggen, maar omdat hij mij het accuraatst lijkt.
Kompas 360 PRO free kan je hier vinden: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pro.app.compass

2 Kompas & Niveau
Op twee en drie staan volgen staan volgens mij eigenlijk twee gelijkwaardige apps, maar deze staat op 2 paarden wed. maar volgens mij is hij verder niet beter of slechter dan de hier onder vernoemde Kompas.
Kompas & Niveau kan je hier vinden: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chung.compasslevel

3 Kompas
Kompas is naar mijn mening en korte test eigenlijk even goed als Kompas & Niveau, maar omdat deze nog de niveaus meegeeft heb ik hem eentje hoger geplaatst, maar ze zijn verder nek aan nek.
Kompas kan je hier vinden: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gn.android.compass&hl=nl

4 Marine Compass

Marine Compass doet het op zich heel goed, maar ik kon niet echt kiezen tussen de nummers 2,3 en 4, maar ja ik moest iets als laatste zetten, maar dat is dus deze Marine Compass geworden. Maar het is zeker geen slechte keuze.
Marine Compass kan je hier vinden: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.pierrox.mcompass
 
Helaas, krijg de melding dat ik geen plaats genoeg heb op mijn toestel. Begrijp niet, heb nochtans zoveel niet er op staan.
Het is een Medion P5001. Weet niet hoe ik plaats kan vrijmaken.
 
Helaas, krijg de melding dat ik geen plaats genoeg heb op mijn toestel. Begrijp niet, heb nochtans zoveel niet er op staan.
Het is een Medion P5001. Weet niet hoe ik plaats kan vrijmaken.

Ga eens naar instellingen, naar opslagruimte en daar klik je op gegevens in cache. Dan ledigt hij al je cache. Er staat ook bij hoeveel Cache er geblokkeerd staat en daarna hoeveel cache hij niet vrij krijgt.
 
Heb allen kunnen proberen, maar ook deze werken niet. Vraagt nochtans om alles aan te leggen, zelfs gps. Maar kompas blijf vast staan.
 
Ik heb ook nr. 1 en 2 plus nog een 3e (staat er hierboven niet tussen) gedownload en geïnstalleerd.
Geen enkele werkt!
 
@Mik
Werkt zeer goed op mijn Medion X5004.
Werkt ook als je hem verplaatst naar je SD-Kaart.
Mijn voorkeursinstallatie = de verwisselbare SD-Kaart.
Toch is hij geinstalleerd op de interne apparaatopslag.
Maar je kan hem nadien verplaatsen naar de verwisselbare SD-Kaart
Kan je niet voordien wat verplaatsen naar je SD-Kaart
Al kan ik me moeilijk inbeelden dat het komt door plaatsgebrek.

Screenshot_2016-02-10-05-24-16.jpg

Screenshot_2016-02-10-05-39-10.jpg

Screenshot_2016-02-10-05-40-02.jpg

Screenshot_2016-02-10-05-46-44.jpg
 
Ik zie alleen maar Telefoon of interne opslag om naar weg te schrijven.
Screenshot_2016-02-10-15-18-00.jpg

Of dit

Screenshot_2016-02-10-15-18-21.jpg
 
Ik zie een ander beeld dan de kompas 360 pro.
Deze met een K zie ik niet..


Ashampoo_Snap_2016.02.10_23h53m41s_002_.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet echt niet wat er gaande is. Als ik de link open gaat die naar Google Play. Daar vraagt men om in te loggen waarna de tekst "De pagina die U heeft opgevraagd is ongeldig"
 
Link werkt bij mij perfect. Ben je wel ingelogd en onder je eigen google account?

Denk dat ik aan bijna 68 jaar nog wel mijn account ken en weet dat die aanligt.
Ik geef mijn account in, dan mijn paswoord (heb dat voor de zekerheid nog eens na gezien.
Ik krijg wel het scherm waar ik de download zie, hierna druk ik installeren, dan vraagt hij email en paswoord.
Dit gaat wel over die link naar Kompass pro met die K en niet die C vooraan. Deze die Luc opgeeft.

Hierna melding dat de pagina ongeldig is?????? niet account is fout of paswoord fout maar pagina niet kunnen vinden.
Ik kan wel compass 360 pro downloaden, maar die werkt niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar lopen er toch zaken mis. Sinds een uurtje kan ik met mijn huispc niet meer op de Store. De pagina opent, maar er is niets anders dan een wit scherm met links bovenaan store. Kan afsluiten rechtsboven maar er gebeurt niets meer.
Heb wel rond 18u updates binnengehaald van Windows 10.

Zopas huispc afgelegd en heropgestart. Store werkt terug. ???????
 
Owhhh... windows10! Sorry, maar ik heb mijn laptop zo ingesteld dat ik dankzij GWX geen meldingen meer krijg van die upgrade en kan je dus niet helpen als het iets onder win10 betreft. Win7 bevalt mij prima, kan er mee lezen en schrijven en hou dat voorlopig nog maar even zo! Het zou nl. best eens iets van win10 kunnen zijn na de update, hopelijk kan iemand anders je hier wel verder mee helpen.

Ennuhhh, ben al voorbij die 68, maar sta ondanks mijn werkervaring en kennis soms toch nog voor compu verrassingen en huldig het principe van check, check en doublecheck op dit vlak!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan