Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo beste mensen ik hoop dat ik hem op de goeie plaats zet maar heb een vraag ik maak allemaal glitter foto`s en banners en gadgets etc maar nu worden deze gekopieert door mensen die er geen recht op hebben is er iets wat ik als code bv om het kopieeren tegen te gaan bv als ik een bepaalde foto heb die eventueel glittert om daar een code in te zetten die het kopieeren te blokkeren huh misschien moeilijk maar ben beniuwt of er iets is oja staat op diverse sites dus niet alleen op de mijne

alvast bedankt
 
Het enige wat kan helpen is om alles wat jouw eigendom is, niet op internet te plaatsen.
Verder zijn er nog wel wat trucjes te bedenken om een deel van de bezoekers het iets lastiger te maken door een rechtermuisklik blokkade toe te passen d.m.v. een stukje html code of een javascript. Maar de wat ervaren internetter weet dit gemakkelijk te omzeilen.
Wat ook nog mogelijk is om van een afbeelding een heel klein Flash filmpje te maken en dit filmpje te plaatsen op de website. Het origineel is moeilijk uit een flashfilmpje te halen, maar dan bestaat altijd nog de Printscreen knop op het toetsenbord waarmee je gemakkelijk een afbeelding in een fotobewerkingsprogramma plakt en hierna op kunt slaan op schijf.
Wat nog kan afschrikken is een tekst er onder zetten dat er copyright op staat. Maar ook hier trapt niet iedereen in, omdat je de afbeeldingen of foto's dan moet registreren, anders is het niet rechtsgeldig. Zoiets kost geld en wordt meestal alleen gedaan door professionele fotograven die daar hun salaris mee verdienen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan