Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste, zopas een nieuwsbrief ontvangen van PC Tuts maar ik zie geenafbeeldingen of prentjes,enkel kruisjes en alleen op de site van PC Tuts.Groetjes
 
Kruisjes in Outlook Express

Probleem nog niet opgelost.Momenteel is de Nieuwsbrief van
Microsoft Nederland aan de beurt.Op verschillende tijdstippen heb ik de kruisjes,niet allemaal en op andere tijdstippen geen kruisjes.Heb al bijna alles uitgeprobeerd en bijna overal om hulp gevraagd maar alles tevergeefs.Ik ziek verder,bedoel zoek maar ja ik ben er bijna ziek van.Groetjes
 
Der zijn hier een hele pak leden en blijkbaar zijn er maar 2 mensen die problemen hebben met de afbeeldingen van oa pctuts, dit moet toch een plaatselijke instelling zijn toch?

Als je mail programma met ondersteuning voor html ingesteld staat om afbeeldingen te laten weergeven/downloaden zoals Ivan al vermeld geeft EN je firewall en evt virusscanner en andere beveiligingssoftware dat niet blokkeert zouden er geen problemen mogen zijn eigenlijk.

Voor de website idem, en vergeet vooral je popupstopper niet na te zien, misschien heb je de afbeeldingen per ongeluk laten blokkeren?

De meeste nieuwsbrieven haal ik niet af van de mailserver, ik bekijk die gewoon in Mailwasher en laat die daar dan verwijderen als er voor MIJ niets interessants in staat, maar van zodra ik er weer 1 krijg van pctuts dan ga ik die eens laten ophalen door OE en eens bekijken, of als Ivan nog een exemplaar heeft...


.
 
Kruisjes in Outlook Express

Beste, ik heb alles geprobeerd.Uit bijgevoegde screens kan je zien wat ik bedoel:Screen 001 om 13.22 uur en de screens 003 en 004 om 13.39 genomen.Zie ook de OO4 alwaar te zien is dat de kruisjes onderaan de nieuwsbrief nog aanwezig zijn.Groetjes
 
Beste, ik woon in Izegem dus bijna geburen.Als je het ziet zitten mijn adres is Koning Leoipold III straat , 28 Izegem(Emelgem)Scheidingsgrens Izegem/Ingelmunster.Alle onkosten zullen vergoed worden.Groetjes en tot.....
 
Werk je met outlook 2007

Werk je met outlook 2007

Als je werkt met outlook 2007 dan ga je naar EXTRA - VERTROUWENSCENTRUM
Automatich downloaden ---> daar haal je het vinkje weg bij Afbeeldingen in e-mail berichten met HTML-opmaak en in RSS-berichten niet automatich downloaden.

Zie afbeelding
-------------------
 

Bijlagen

  • afbeeldingen downloaden.jpg
    afbeeldingen downloaden.jpg
    50.9 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt:
Outlook Express

Outlook Express

Dan ga je als volgt te werk
Ga naar Extra opties --> Beveiliging daar zie je staan Afbeeldingen downloaden
daar mag niets aangevinkt zijn

zie foto hier is het wel aangevinkt maar daar vink jij het uit oké
ik hoop je hiermee geholpen te hebben .
 

Bijlagen

  • Outlook express1.jpg
    Outlook express1.jpg
    60.7 KB · Weergaven: 86
Danny,bedankt voor je bekommernis maar ik heb werkelijk al alles aan en uitgevinktHet gekken is dat die kruisjes niet permanent aanwezig zijn;Het ene ogenblik kruisjes en bij een volgende test(2 min.later) geen kruisjes meer dan weer iets later opnieuw kruisjes.Om er tureluurs van te worden als ik het al niet ben met die miserie;Spijtig dat ik gen screens kan bijvoegen.Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan