Laptop Medeon MD42200 gekocht bij Aldi 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn laptop medion MD42200 werken de 5 sneltoetsen: Wireless - email - WWW en de 2 vrij ingestelde programma's NIET meer !
Weet er iemand daar een oplossing voor ?
Reeds op 08.08.2010 op het forum van SupermarktPc's en aanverwante aanbiedingen-> Medeon MD42200 de vraag gesteld ! maar tot nu toe geen reactie gekregen !

Victor
 
Van Medion heb je toch een cd met software en drivers gekregen? Je moet de drivers eens opnieuw installeren. Zie eens via apparaatbeheer of de hardware hiervoor herkent wordt en of de drivers het doen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Mik
Ben geen doorwinterde computer kenner ! Wil je me wat specifiekere aanwijzingen geven ?
Heb 2 cd :Application $ Support CD en Product Recovery DVD-Rom !
De Recovery die op de hardeschijf staat en die volgens mij het OS windows XP bevat heb ik enkele jaren terug van partitie veranderd waardoor het niet meer bruikbaar is !
Heb nu al wel langs apparaatbeheer het stuurprogramma van het toetsenbord laten bijwerken. dit leek niet nodig te zijn ! Maar over de 5 sneltoetsen vind ik niets !
Bij voorbaat dank.
Victor
 
Je kan de drivers eens opnieuw installeren via apparatbeheer. Als je dan je cd of dvd insteekt, moet hij toch de nodige drivers vinden. Anders, ga hier een kijken of navragen. Is de naverkoopdienst van Medion. Je kan er met alles terecht.
 
Hallo Mik
Het probleem is op onverklaarbare wijze opgelost ! de 5 knoppen werken terug ! Dus we sluiten het item hiermee af ! Doet het probleem zich terug voor trek ik wel aan de bel !
allenszins bedankt voor het medenken !
Victor
 
Telkens je de pc opstart gebeurt er een hardwarecontrole, eerst van je bios, en dan van windows zelf.
Soms moet je 1 of 2 x oostarten en lossen dit soort kleinigheden zichzelf uiteindelijk vanzelf op.


Hallo Mik
Het probleem is op onverklaarbare wijze opgelost ! de 5 knoppen werken terug ! Dus we sluiten het item hiermee af ! Doet het probleem zich terug voor trek ik wel aan de bel !
allenszins bedankt voor het medenken !
Victor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan