Status
Niet open voor verdere reacties.
heb laptop medion maar krijg geen beeld meer niks als ik 1 sherm aan sleut eerst test scherm en laptop op zet gaat test scherm weg maar er komt toch niks op ik hoor de laptop toch op springen en hij blijft draaien
 
Blijkbaar is de videokaart die in de laptop zit aan zijn eind.
Is die nog in garantie? Zo ja binnen brengen. Anders even kijken of die nog te maken valt bij de pc boer.
Maar vergewis u ervan dat dit bij sommige evenveel kost dan een nieuwe.
Altijd prijsbestek vragen.
Indien je zelf handig bent en hij is buiten de garantie periode kan je zelf eens kijken of er geen kabel los zit.
Dit kan gebeuren als je regelmatig de laptop versleurt van hier naar ginds.
 
U zegt : gaat test scherm weg , dus er is wel beeld, alleen start de laptop na het test / bootscherm niet door. Dit duidt volgens mij niet op een defecte videokaart, maar de besturing start hier niet op.
 
Volgens mij heeft hij wel beeld met het externe scherm, maar van zodra hij de laptop opstart gaat het beeld op dit externe scherm weg. Dus krijgt hij wel het gegeven dat hij beeld zou moeten krijgen. Echter zonder het beeld daadwerkelijk door te krijgen. Het testbeeld krijgt hij vanzelf aangezien dit van het scherm zelf komt. De laptop hoort hij doorstarten en zelfs draaien.
Jammer dat de komma's en de punten zo veel geld kosten de dag van vandaag. Dit maakt sommige zinnen lezen moeilijk en tevens dubbelzinnig.
Maar met goeie wil komt men ook al ver.
 
Als de topicstarter eens begint met LEESTEKENS te gebruiken en een beetje zijn best doet zijn onduidelijk DIALECT achterwege te laten zal ik misschien geneigd zijn een poging te ondernemen wat hij nu juist probeert neer te schrijven.
Kortom, de nonchallance motiveert mij totaal niet een oplossing aan te bieden, gesteld dat er een in mijn gedachte zou zitten.

Hier gaat een slot op, dit brengt niets op.
Start een nieuwe propere topic dan beginnen we van voor af aan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan