Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoPolo99

Steunend lid
Vip Lid
Verleden week de HD gecrasht.
Bij het opnieuw installeren van m'n legale Office 2010, krijg ik de melding dat deze reeds geactiveerd is.
Dus moet binnen de 30 dagen een geldige licentiecode ingeven....
Hoe kan ik dit oplossen???
 
wil je dit op een legale manier opgelost krijgen dien je contact te nemen met Microsoft en hen mee te delen dat omwille je van een gecrashte HDD de licentie van de Office niet heb kunnen de-activeren en je daardoor nu de melding krijgt dat deze reeds geactiveerd is.. zij zullen dan tergoeder trouw en indien ze geloof aan je verhaal hechten deze de-activeren zodoende dat je je huidige Office kunt activeren ...
**nu dien je wel op te letten indien deze Office los werd aangekocht dan is het overzetten van de licentie naar een andere pc geen probleem .... doch indien deze Office meegeleverd werd en dus een OEM licentie is dan kan deze niet overgezet worden naar een andere pc ...
***nu in uw geval is er dus géén sprake van het overzetten naar een andere pc en zou dit dus géén probleem mogen zijn .
**les het volgende eens na ... Office 2010 activeren
je dient dus je ID bij de hand te houden wil je geholpen worden .
 
dat Microsoft ging zeuren had ik ook verwacht ...fijn in elk geval dat het verholpen is ... met deze zetten we dit topic op slot zoals gevraagd werd .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan