Status
Niet open voor verdere reacties.
Lenovo Phab 2 Pro

Indeling:
Lenovo het moedermerk van Motorola brengt onder hun eigen vlag een reuze smartphone uit met een scherm dat zo half blijft hangen tussen een phablet en net niet een tablet is met zijn 6,4”. Maar voor sociaal media gebruikers en mensen die vooral kijken op dat scherm en niet zozeer bellen met hun smartphone (waaronder ik dus ook hoor), zou dit wel eens een toppertje kunnen zijn, hele grote broekzakken zijn wel een must of een tasje op de riem of een soort schoudertas, maar dan kleiner waar dat gevaarte in kan. Ik zou het wel aandurven in ieder geval. Maar ik ben heel blij met mijn 5,5” grote smartphone. Wat mogen we van dit grote toestel verwachten, is het enkel groot of ook groots?
In ieder geval is hij verkrijgbaar in de Benelux vanaf December voor 499€

Scherm:
De Lenovo Phab 2 Pro komt dus met een 6,4” IPS scherm voor de dag met een mooie resolutie van 2560x1440 pixels en behaalt hiermee een mega mooie score van 459PPI voor zo een groot scherm. Dit is niet verwonderlijk met een QHD uitgeruste phablet natuurlijk.

Camera’s:
De lenovo Phab 2 Pro komt met achteraan een 16MP camera met uiteraard een LED flitser, al staat dit niet meegedeeld. Verder komt dit grote toestel met onder andere fase detectie, autofocus, diepte & beweging sensoren, geo tagging, aanraak focus, gezicht detectie, panoram en HDR.
De frontcamera is een 8MP camera met een f waarde van f/2.2 , wat voor een frontcamera niet slecht is , maar het kon natuurlijk wel beter.

Chipset:
De Lenovo Phab 2 Pro komt met een Qualcomm Snapdragon 652 processor aan boord geconfigureerd in Octa core ( 4x1,8GHz Cortex A72 & 4x1,4GHZ Cortex A53) met een Adreno 510. Verder krijgt deze grote Phablet 4GB RAM mee aan boord en 64GB intern geheugen mee aan boord dat uitbreidbaar is door middel van een micro SD kaartje tot 256GB.
Uit de doos draait dit toestel op Android 6.0 en of dit toestel de update krijgt naar de nieuwste Android 7.0 of 7.1 is onduidelijk.


Batterij:
Dit grote toestel krijgt gelukkig een grote 4050mAh sterke niet verijderbare batterij mee aan boord.

Sensoren:
Vingerprintscanner, accelerometer, gyro, proximity en kompas.

Specificaties:

lenovo Phab 2 Pro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan